اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ سلامت کارکنان در مقابل ویروس کرونا قابل تقدیر است

Print Friendly, PDF & Email

مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت استان اصفهان به همراه جمعی از کارشناسان این مدیریت، ضمن بازدید از نواحی و خطوط تولید فولاد مبارکه، اقدامات صورت گرفته در این شرکت در حوزۀ مبارزه با ویروس کرونا را مورد بررسی قرار دادند.

کد خبر : 3664
تاریخ انتشار : شنبه 23 فروردین 1399 - 13:37
اقدامات فولاد مبارکه در حوزۀ سلامت کارکنان در مقابل ویروس کرونا قابل تقدیر است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، مجید مشایخ پس از بازدید رختکن های کارکنان خطوط تولید، مراکز طبخ، برخی از خطوط تولید و اتاقهای کنترل در جلسهای با حضور نمایندگان واحدهای مدیریت شهری، خدمات عمومی و کارشناسان بهداشت، شرکت کرد و اظهار داشت: اینکه فولاد مبارکه به سلامت نیروی انسانی خود در جریان شیوع این بیماری خطرناک به طور جدی اهمیت میدهد، قابل تقدیر است.
وی افزود: خوشبختانه فولاد مبارکه اقدامات مؤثری در خصوص ضدعفونی مستمر سرویسهای ایاب و ذهاب، تأسیسات و تسهیلات بهداشتی و رفاهی کارکنان و همچنین ضدعفونی مستمر ساختمانهای اداری و عملیاتی انجام داده است. دیگر اقدامات این شرکت از قبیل کنترل دمای بدن کارکنان هنگام ورود و خروج آنها و استفادۀ مؤثر و کافی از وسایل حفاظت فردی ازجمله ماسک تنفسی و ژل ضدعفونی کنندۀ دست و سایر ملزومات نیز در پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر این ویروس، کارآمد است.
مدیر گروه مهندسی بهداشت حرفه ای مرکز بهداشت استان اصفهان با تأکید بر اینکه اطلاعات کلی کارکنان و خانوارهای شرکت باید در سامانۀ salamat.gov.ir ثبت شود، خاطرنشان کرد: باید روند بازگشت به کار کارکنان مشکوک، مبتلا و بهبودیافته مطابق با پروتکلهای تعریف شده همچنان ادامه یابد.
مشایخ از وجود مرکز طب کار در شرکت فولاد مبارکه به عنوان ظرفیت و بستر بسیار مناسب در جهت پیشگیری از انتقال این بیماری نام برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.