بازداشت ۶۱ عامل توزیع مشروبات تقلبی در فارس

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامی استان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، تا کنون ۶۱ نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

کد خبر : 3689
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 فروردین 1399 - 16:19
بازداشت ۶۱ عامل توزیع مشروبات تقلبی در فارس
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: در پی توزیع الکل دست ساز و تقلبی و همچنین رواج این باور غلط در برخی از افراد که با خوردن آن می توان در مقابل ویروس کرونا مصون ماند، شناسایی و دستگیری عاملان توزیع در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران انتظامی استان موفق شدند تاکنون ۶۱ نفر از عاملان اصلی تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز و تقلبی در سطح استان را دستگیر کنند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: مصرف مشروبات الکلی برای مصون ماندن از بیماری کرونا هیچ توجیه علمی و عقلی ندارد.

وی گفت: والدین با آگاه سازی فرزندان و جوانان خود از بروز اینگونه موارد پیشگیری کرده و در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه مورد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.