رنج نامه جمعی از کارگران شرکت فجر جهاد خطاب به مسئولین نظارتی

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، جمعی از کارگران شرکت فجر جهاد در نامه ای خطاب به مدیران ارشد صندوق و وزارت کار اعتراض خود را در خصوص عزل و نصب های اخیر و خسارات وراده به این شرکت را بیان نمودند که بخش هایی از این نامه در ادامه می آید. در ابتدای این نامه

کد خبر : 3730
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 فروردین 1399 - 21:37
رنج نامه جمعی از کارگران شرکت فجر جهاد خطاب به مسئولین نظارتی
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر ، جمعی از کارگران شرکت فجر جهاد در نامه ای خطاب به مدیران ارشد صندوق و وزارت کار اعتراض خود را در خصوص عزل و نصب های اخیر و خسارات وراده به این شرکت را بیان نمودند که بخش هایی از این نامه در ادامه می آید.
در ابتدای این نامه خطاب به مسولین نظارتی در دهها سازمان و نهاد مرتبط وزارت کار آمده است: تخصص، کارامدی و شفافیت سه موضوع مهم در هر حوزه ای مدیریتی است،این سه باهم باعث موفقیت میشوند و نبود هر کدام باعث خسران و ضرر های غیر قابل جبران!
در یک سال و نیم گذشته تیم مدیریتی شرکت حمل و نقل فجر جهاد که در رده ای چند شرکت برتر حوزه ای حمل و نقل جاده ای کشور و از قضا در ید مالکیت صندوق بوده است بسیاری از سه مورد گفته شده را نداشته …!
از آنجایی که در طول این مدت ۱۸ ماه چندین بار اعتراض و نامه به مدیران صندوق نوشتیم اما نه تنها مثمر ثمر نشد بلکه نتیجه آن شتاب بیشتر در بدشدن اوضاع شد….
در ادامه این نامه با اشاره به مواردی از اشتباهات صورت گرفته آمده است: مواردی را که مکرر و به صورت خصوصی با مدیران صندوق گفته و گزارش داده ایم به مختصر و برای آگاهی مسئولین و اذهان عمومی بیان میکنیم.
انتصاب غیر تخصصی و خلاف قوانین صنعت حمل و نقل برای پست مدیرعاملی و سرپرست جدید شرکت حمل و نقل فجر جهاد!/ کنار زدن مدیران و کارشناسان خبره ای شرکت که بالغ بر ده ها سال کار تخصصی و سود ده داشته اند/ از دست دادن حمل بارهای سودآوری که در طی این سال ها منبع اصلی درآمد شرکت بوده ….
در پایان این نامه آمده است نتیجه موارد گفته شده و ده ها مورد گفته نشده ذبح کلمه های شفافیت، تخصص و کارامدی بوده است. آیا رواست که اینچنین با سرمایه مردم و بازنشستگان بازی شود؟
آیا بر حق است که کارگران و مدیرانی که در چند دهه زحمت کشیده و شرکت را به اینجا رسانده اند اخراج شوند؟ آیا در مملکت اسلامی آنقدر چشم پوشی در یک شرکت حمل ونقل و انتصاب عامل اصلی ضرر شرکت به عنوان سرپرست دهن کجی به شفافیت نیست؟
امضا توسط جمعی از کارگران
منبع : پایگاه ۵۹۸

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.