دبیر کمیسیون صنایع مجلس: انتخاب فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو کار درستی نبود

Print Friendly, PDF & Email

  به گزارش “وقت خبر“صنعت خودروسازی کشور در روزهای گذشته آبستن اتفاقات زیادی بوده از دستگیریهای مدیران ارشد تصمیم گیر تا تحولات مدیریتی همه و همه جزو موضوعاتی هستند که جای چکش کاری زیاد دارند. در این رابطه با خانم حمیده زرآبادی دبیر اول کمیسیون صنایع مجلس تماس گرفتیم تا ارزیابی ایشان را از روند

کد خبر : 385
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 مهر 1398 - 8:31
دبیر کمیسیون صنایع مجلس: انتخاب فرشاد مقیمی به عنوان مدیرعامل ایران خودرو کار درستی نبود
Print Friendly, PDF & Email

 

به گزارش “وقت خبر“صنعت خودروسازی کشور در روزهای گذشته آبستن اتفاقات زیادی بوده از دستگیریهای مدیران ارشد تصمیم گیر تا تحولات مدیریتی همه و همه جزو موضوعاتی هستند که جای چکش کاری زیاد دارند. در این رابطه با خانم حمیده زرآبادی دبیر اول کمیسیون صنایع مجلس تماس گرفتیم تا ارزیابی ایشان را از روند جریانات داشته باشیم.

حمیده زرآبادی در رابطه با دستگیریهای انجام شده در بین مدیران خودرویی گفت: با تعدادی از افراد متخلف در این زمینه برخورد شد که این موضوع جای تشکر دارد اما موضوع اصلی وجود بسترهایی است که به این افراد اجازه ی تخلف داده و برای این مسئله کاری صورت نگرفته و برخوردی انجام نشده به همین خاطر ممکن است دوباره شاهد چنین تخلفاتی باشیم تا زمانی که مسیر اصلاح نشود ممکن است تعداد دیگری از افراد تخلف کنند.

دبیر اول کمیسیون صنایع درباره ی انتخاب فرشاد مقیمی به سمت مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد: این یکی از موضوعاتی است که به نظر میرسد کار اصولی و درستی نبوده چون تعارض منافع ایجاد می کند.آقای رحمانی همیشه در صحبتهای خودشان بیان می کنند که در حال طی روندی هستند که در آن خودروسازی خصوصی شود ولی وقتی یک مدیر دولتی مدیر یک خودروسازی می شود به نظر می آید که هم با مسیری که وزارت صنایع می گوید تناقض دارد و هم تعارض منافع به وجود می آورد و در نهایت اتفاقات خوشی را رقم نخواهد زد.

زرآبادی درباره ی خصوصی شدن خودروسازی در کشور گفت: دولت باید تنظیم گر باشد و نباید بنگاهداری کند اما بخاطر پیچیدگیهای سهامداری در صنعت خودرو این اتفاق خیلی زود برای خودروسازان نخواهد افتاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.