لزوم بکارگیری مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در بیمه نوین چیست؟ + سند

Print Friendly, PDF & Email

شرکت های تو در تو که به سبب ضعف قوانین دست برخی را در انتصاب و انتخاب افراد باز گذاشته است یکی از آفتهایی هستند که در حال حاضر در سازمانها و شرکتهای داخلی ملاحظه می کنیم. لیست پر و پیمان شرکتهای فرعی و وابسته بانکها در سال هزینه های زیادی را برای بانک به همراه دارند و باعث می شوند بخش قابل توجهی از مطالبات غیرجاری بانک مربوط به آنها باشد از دیگر مسائلی هستند که برای فضای اقتصادی کشور مطلوب و جالب نیست بلکه آسیب زاست.

کد خبر : 4146
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 14:24
لزوم بکارگیری مدیرعامل بانک اقتصاد نوین در بیمه نوین چیست؟ + سند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر“شرکت های تو در تو که به سبب ضعف قوانین دست برخی را در انتصاب و انتخاب افراد باز گذاشته است یکی از آفتهایی هستند که در حال حاضر در سازمانها و شرکتهای داخلی ملاحظه می کنیم. لیست پر و پیمان شرکتهای فرعی و وابسته بانکها در سال هزینه های زیادی را برای بانک به همراه دارند و باعث می شوند بخش قابل توجهی از مطالبات غیرجاری بانک مربوط به آنها باشد از دیگر مسائلی هستند که برای فضای اقتصادی کشور مطلوب و جالب نیست بلکه آسیب زاست. از دل این بحران شاهد تولد مدیران چند شغله خواهیم بود که باعث می شود افکار عمومی به شدت جریحه دار گردد. مدیران چند شغله هرچند قدمتی به اندازه بروز برخی از سازمانهای تو در تو دارند اما هنوز برای مقابله با این آسیب جدی راهکار درستی اتخاذ نشده است و باید هر روز شاهد تولد یکی دیگر از آنها باشیم. در کنار این موضوع باید به سایر جوانب نگهداری شرکتهای زیاد در نظام بانکی توجه کرد و با ارزیابی کارشناسانه به یک نتیجه درست رسید که آیا روند نگهداری تعداد زیادی شرکت در مجموعه بانکی مفید است یا مخرب خواهد بود؟  بانک اقتصاد نوین که از بانکهای خصوصی کشورست که علیرضا بلگوری را نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل خود می بیند.

بانک اقتصاد نوین که در پایان ۹ ماهه ۹۸ با بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال زیان انباشته روبروست با ۱۹ شرکت زیر مجموعه فعالیت می کند که بیمه نوین یکی از شرکتهای این بانک است. طبق بررسیهای صورت علیرضا بلگوری مدیرعامل از تاریخ ۷/۰۳/۹۸ به عنون رئیس هیئت مدیره بیمه نوین نیز مشغول به فعالیت است این در حالیست که بانک اقتصاد نوین با توجه به کفایت سرمایه بسیار پائین نیاز به حداکثر دقت دارد و باید به این سؤال پاسخ داد که لزوم بکارگیری مدیرعامل این بانک در بیمه نوین چیست؟ امیدواریم روزی با اصلاح قوانین شاهد حضور همزمان افراد در سازمانها و شرکتهای مختلف نباشیم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.