از روز ۱۴ اردیبهشت ۹۹ شروع می شود: پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم در بانک ملت

Print Friendly, PDF & Email

پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری قابل معامله ( ETF) با عنوان واسطه گری مالی یکم، از روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال جاری در بانک ملت شروع می شود.

کد خبر : 4166
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 12:20
از روز ۱۴ اردیبهشت ۹۹ شروع می شود: پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم در بانک ملت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، باقیمانده سهام دولت در بانک های ملت، تجارت و صادرات ایران و شرکت های بیمه البرز و اتکایی امین در قالب صندوق سرمایه گذاری قابل معامله و از طریق پذیره نویسی واگذار می شود.
بر اساس این گزارش، پذیره نویسی واحدهای این صندوق ، از روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه شروع می شود و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه امسال ادامه خواهد داشت.
بر این اساس، پذیره نویسی صندوق واسطه گری مالی یکم، از طریق درگاه های غیرحضوری بانک ملت شامل سایت اینترنتی، سامانه های همراه پلاس و سکه و شعب بانک ملت انجام خواهد شد.
پذیره نویسی برای هر فرد دارای کد ملی تا سقف ۲۰ میلیون ریال امکان پذیر خواهد بود و محدودیت سنی نیز برای متقاضیان وجود نخواهد داشت.
قیمت سهام تشکیل دهنده واحدهای سرمایه گذاری صندوق در روز شروع پذیره نویسی، متوسط قیمت سهام در سی روز گذشته( منتهی به انتشار فراخوان واگذاری) با احتساب ۲۰ درصد تخفیف است که ۵ واحد درصد از آن به عنوان دارایی سرمایه گذاران و با هدف انجام عملیات بازارگردانی نزد صندوق نگهداری خواهد شد.
این گزارش حاکی است، داشتن کد معاملاتی( کد بورسی) برای پذیره نویسی الزامی نیست و متقاضیان برای انجام معامله این واحدها که از دو ماه بعد از تخصیص امکان پذیر است، می توانند به تدریج در ماه های آینده و در فرصت مناسب نسبت به ثبت نام در سامانه سجام و دریافت کد بورسی، مطابق رویه های شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، اقدام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.