مرکز تخصصی تعمیرات یخچال

Print Friendly, PDF & Email

یکی از اصول نگهداری و مراقبت از یخچال این است که به هنگام بروز مشکلات مختلف در آن از نمایندگی تعمیرات مخصوص آن برند استفاده نمایید. یکی از مهمترین نمایندگی های موجود در شهر تهران که به عنوان نمایندگی تعمیرات برندهای مختلف همچون آاگ، نف و جنرال الکتریک فعالیت می کند و انجام تعمیرات را به صورت کاملاً حرفه ای و تخصصی انجام می دهد آی پی امداد است. این مرکز دارای نیم قرن سابقه در زمینه تعمیرات دستگاه های مختلفی همچون یخچال می باشد و در تمام دوران خدمت رسانی خود موفقیت های بسیار بزرگی را در این زمینه کسب نموده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران با ما در ادامه مطلب همراه شوید.

کد خبر : 4319
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 - 11:24
مرکز تخصصی تعمیرات یخچال
Print Friendly, PDF & Email

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

آی پی امداد دارای پرسنل آموزش دیده و با تجربه در زمینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک است. این تعمیرکاران در تمام دوره های آموزشی مختلفی که در زمینه تعمیرات این دستگاه برگزار می شود شرکت کرده اند. به همین دلیل با تمام قطعات موجود در آن و نحوه برطرف کردن عیب هر کدام به صورت کامل آشنایی دارند. بر همین اساس تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را در کوتاه ترین زمان و بدون اتلاف وقت انجام می دهند. همانطور که می دانید شرکت های تولید کننده یخچال روز به روز محصولاتی جدیدتر با امکانات پیشرفته تر ارائه می دهند. بهتر است بدانید تعمیرکاران موجود در این نمایندگی از آخرین تغییرات موجود در یخچال های این برند و جدیدترین روش های تعمیراتی آشنایی کافی داشته و اطلاعات خود را در این زمینه مرتباً به روز می نمایند.

تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران در راستای رضایتمندی مشتری و کسب اعتماد او تنها هدف خود را بر این اساس قرار می دهند تا از طریق تعمیر قطعات به جای تعویض آن مشکل را حل نماید. به همین منظور تمام روش های تعمیراتی که برای تعمیر آن قطعه وجود دارد را امتحان و در این خصوص هیچ کوتاهی نمی کنند. در نهایت در صورتی که مشکل قطعه با انجام هیچ کدام از روش های تعمیراتی حل نشد از طریق تعویض قطعه با قطعه اصل و اوجینال که دارای ضمانت نامه رسمی و اعتبار است در همان روز مشکل دستگاه را از بین می برد.

نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ

تعمیرات یخچال آاگ در تهران نیز توسط پرسنل آی پی امداد امکان پذیر است. راه های مختلفی برای ثبت سفارش تعمیر و استفاده از خدمات و سرویس های این نمایندگی وجود دارد. در میان آنها سفارش به صورت تلفنی و اینترنتی به دلیل آسان بودن به مشتریان پیشنهاد می شود. در روش اینترنتی لازم است مشتریان به آدرس سایت مراجعه کرده و فرم های ضروری و لازم را که شامل آدرس مشتری و … است را پر نمایند. اما در روش تلفنی فرد با نزدیک ترین شعبه ی نمایندگی تعمیرات یخچال آاگ در تهران، آی. پی امداد تماس می گیرد. وی در این تماس مشکل دستگاه خود را با کارشناسانی که پاسخگوی آنها هستند در میان می گذارد.

یکی از مزایای مثبت روش تلفنی نسبت به اینترنتی استفاده از مشاوره های رایگان کارشناسان است. چون این افراد پس از بیان مشکل توسط شما در صورت جزئی بودن راه کارهایی را ارائه می دهند تا بتوانید خود در منزل و بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشکل آن را رفع نمایید. این مرکز به صورت ۲۴ ساعته در طی تمام روزهای هفته خدمات و سرویس های خود را به مشتریان ارائه می دهد. از طرف دیگر با اعزام تعمیرکار به محل و منزل مشتری، او را از جابجایی سخت و طاقت فرسای یخچال و مشکلاتی که در حین جابجایی ممکن است ایجاد شود فارغ می نماید.

نمایندگی تعمیرات یخچال نف

اگر می خواهید تعمیرات یخچال نف را در منزل با استفاده از تعمیرکاران متخصص و حرفه ای انجام دهید نمایندگی تعمیرات یخچال نف در تهران، آی پی امداد بهترین انتخاب برای شما است.‌ این نمایندگی بعد از ثب سفارش شما تعمیرکار خود را با لباس فرم مخصوص نمایندگی به همراه تجهیزات کاملی که برای تعمیر کردن این دستگاه مورد نیاز می باشد به محل اعزام می کند. تعمیرکار برای دریافتن علت خراب شدن یخچال تمام قطعات موجود در آن را با دقت بسیار بررسی کرده و عیب آن را شناسایی می کند و بعد تشخیص علت درصدد حل آن برمی آید. میزان هزینه پرداختی به نمایندگی تعمیرات یخچال در تهران و نحوه محاسبه این میزان هزینه نیز یکی از مهم ترین سوالات مشتریان که قصد استفاده از خدمات این مرکز را دارند، می باشد.

بهتر است بدانید این هزینه در آی پی امداد بر اساس نرخ دستمزد تعمیرکار، قطعات مورد استفاده برای درست شدن دستگاه و … تعیین می شود. که کاملاً با نرخ های تصویب شده در اتحادیه یکسان است و هیچ تفاوتی در بین آنها مشاهده نمی شود. یکی از کارهایی که کارشناسان موجود در این مرکز در راستای مشتری مداری و بدست آوردن اعتماد او انجام می دهند شفاف سازی هزینه ها است. انجام این کار این فرصت را برای مشتری به وجود می آورد که تنها در صورت توان پرداخت هزینه ها سفارش تعمیر را ثبت کنند. لازم به ذکر است بدانید برای راحت شدن فرآیند پرداخت هزینه برای افرادی که پول نقد به همراه  ندارند، تعمیرکار به هنگام مراجعه به منزل مشتری کارت خوان سیاری را نیز به همراه خود به محل مورد نظر می آورد.

آی پی امداد بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال

افرادی که آی پی امداد نمایندگی تعمیرات انواع یخچال در تهران را انتخاب می کنند نه تنها انجام تعمیرات دستگاه خود را با کیفیت بسیار بالا انجام می دهند، بلکه اقدامی موثر در کاهش هزینه های خود نیز بر می دارند. علت آن این است که در پایان کار تعمیرات، تعمیرکار ضمانت نامه تعمیراتی را که دارای ۳۶۵ روز اعتبار است به مشتری ارائه می دهد. مشتری با در دست داشتن این گواهی می تواند تمام مشکلات به وجود آمده برای یخچال را در طول این مدت بدون پرداخت هیچ هزینه ای و با استفاده از خدمات این مرکز برطرف نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.