اف بی آی نتوانست، اخ‌تاپوس توانست

Print Friendly, PDF & Email

کانال تلگرامی اختاپوس که شعار خود را بر پایه مبارزه با فساد در صنایع خودروسازی قرار داده است از بدو تاسیس تمام تمرکز خود را بر روی طرح پرسش و ایجاد اتهام علیه شرکت قطعه سازی کروز بنیان کرده است.

کد خبر : 4598
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 9:24
اف بی آی نتوانست،  اخ‌تاپوس توانست
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش نبض بازار، کانال تلگرامی اخ‌تاپوس که شعار خود را بر پایه مبارزه با فساد در صنایع خودروسازی قرار داده است از بدو تاسیس تمام تمرکز خود را بر روی طرح پرسش و ایجاد اتهام علیه شرکت قطعه سازی کروز بنیان کرده است.

سیاست شبهه اندازی چه آسان، رفع شبهه چه سخت! انگار تبدیل به سیاست اصلی ادمین اختاپوس شده است و در این راه از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.

در این سناریو قرار نیست که برای هر سخن خود سندی متقن را گرد بیاورید بلکه کافی است با کمی جستجوی اینترنتی به پیدا کردن چندعکس (نه سند!) به طرح اتهام بپردازید و آنوقت شعار خود را مبتنی بر مبارزه با فساد و رانت اختاپوس‌ها قرار دهید.

به عنوان مثال در یکی از این موارد این کانال تلگرامی در یک قطعه ویدئوی تولیدی خود، بدون استناد به هیچ مدرک خاصی (تکرار می‌کنیم هیچ مدرکی) مدعی حمایت گسترده سهامداران این شرکت از باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات سال ۲۰۰۸ شده است.

جالب ماجرا آنجاست که چهارسال است مخالفان سرسخت ترامپ در بدنه فدرالی دولت آمریکا و FBI ، سعی در کشف سندی مبنی بر حمایت روسیه و پوتین از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهور می‌کنند اما تاکنون نتوانسته‌اند هیچ ادله ای متقنی را گرد آورند.

سوالی که پیش می‌آید آنکه، ادمین اخ‌تاپوس چطور و به چه طریق از داخل خاک ایران به چنین مستنداتی (که هیچ وقت هم به آن اشاره نشده ) دست یابد اما در اتفاقی مشابه مقامات آمریکایی مخالف ترامپ با وجود داشتن سطح دسترسی بیشتر عاجز از اثبات ارتباط انتخاباتی بین روسیه و ترامپ هستند؟

 

از پشت پرده ها بیشتر خواهید شنید با ما همراه باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.