احیای دوبارۀ شرکت هپکو با همکاری فولاد مبارکه و شرکتهای بزرگ معدن و صنایع معدنی

Print Friendly, PDF & Email

خداداد غریب‌پور در آیین امضای پنج تفاهم‌نامۀ همکاری بین شرکت‌های معدنی و هپکو  که با حضور مدیران عامل هپکو، فولاد مبارکه  و شرکت‌های بزرگ معدنی برگزار شد، از توسعۀ همکاری‌های بخش معدن و هپکو و همچنین از برنامۀ ساخت ۷۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی موردنیاز شرکت‌های معدنی توسط هپکو خبر داد و تصریح کرد: با حضور شرکت‌های بزرگ معدنی در این تفاهم‌نامه‌ها، هپکو دوباره احیا خواهد شد.

کد خبر : 5050
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 مرداد 1399 - 15:24
احیای دوبارۀ شرکت هپکو با همکاری فولاد مبارکه و شرکتهای بزرگ معدن و صنایع معدنی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : رئیس هیئت عامل ایمیدرو ضمن تأکید بر توسعۀ همکاریهای شرکتهای بزرگ معدن و صنایع معدنی و شرکت هپکو با راهبری ایمیدرو، گفت: در گام نخست همکاریها، ساخت ۷۰۰ دستگاه ماشینآلات راهسازی توسط هپکو تا سال آینده انجام خواهد شد و در برنامۀ بلندمدت ساخت ماشینآلات معدنی توسط این تولیدکنندۀ باسابقه برنامهریزی شده است.
به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، معاون وزیر صمت گفت: ایمیدرو به مأموریت خود که حمایت از شرکت هپکو بود، جامۀ عمل پوشاند و به نقشی که قرار بود چه در قالب سهامدار و چه در قالب همکاری ایفا کند، عمل کرد.
غریبپور گفت: شرکتهای معدنی حوزۀ فولاد و مس و فولادسازان که در قالب تفاهمنامههای فوق، در کنار هپکو قرار میگیرند، نقش مهمی در بازگشت هپکو به جریان  تولید ایفا خواهند کرد.
رئیس هیئت عامل ایمیدرو ضمن قدردانی از همکاری شرکتهای بزرگ با هپکو گفت: آماده شدن شرایط برای امضای پنج تفاهمنامه بین شرکتها و هپکو، حاصل برگزاری هفت جلسۀ مهم و اساسی بود.
غریب پور افزود: مدیران شرکتهای معدنی و هپکو با هدف ارزیابی توانمندیها، طی ۵۰ روز بازدیدهای متقابلی از شرکتهای یکدیگر داشتند.
فعالسازی بخش مهندسی هپکو
وی عنوان کرد: شرکت هپکو از ظرفیت مهندسی بالایی برخوردار است و میتواند بخش مهندسی فعالی داشته باشد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: توانایی ساخت پاتیل سرباره و ارائۀ خدمات در پروژۀ نورد گرم۲ مورد درخواست شرکت فولاد  مبارکه و همچنین تعمیر دامپتراک ۳۵ تنی گلگهر گواه این مدعاست.
بنابراین گزارش شرکتهای ملی مس، فولاد مبارکه، چادرملو و گلگهر، صندوق سرمایهگذاری فعالیتهای معدنی و خانۀ معدن ایران پنج تفاهمنامۀهمکاری با شرکت هپکو امضا کردند. سند فوق قرار است با راهبری ایمیدرو    و  تمرکز   بر فروش محصولات و خدمات هپکو به غولهای معدنی اجرایی شود.
این تفاهمنامهها متمرکز    بر    رویکرد    حمایتی ایمیدرو   و   این شرکتها مبنی بر خرید محصولات و خدمات از این تولیدکنندۀ باسابقه است. در چهار تفاهمنامه فوق «بومیسازی» رویکرد اصلی بین طرفهای این همکاری خواهد بود.
همچنین تفاهمنامۀ دیگری بین صندوق بیمۀ معدن (وابسته به ایمیدرو) و خانۀ معدن ایران با شرکت هپکو در زمینه تأمین ماشینآلات موردنیاز معدنکاران امضا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.