تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل بانک ملت در پیامی، روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه تبریک گفت و سالی پر از موفقیت و شادکامی را برای آنان آرزو کرد.

کد خبر : 5113
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مرداد 1399 - 14:43
تبریک مدیرعامل بانک ملت به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر :  روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی در این پیام از خبرنگاران به عنوان گوش های شنوا و چشم های بینای جامعه نام برد و افزود: بی تردید، بدون حضور خبرنگاران مستقل و آگاه، جامعه از شفافیت اطلاع رسانی محروم خواهد بود.
وی در این پیام صداقت، تیزبینی و استقلال نظر را از ویژگی های یک خبرنگار موفق خواند و تاکید کرد: خبرنگاران برجسته، همیشه آثار ماندگاری را از خود در جوامع مختلف برجای گذاشته اند و در بسیاری از رخدادهای مهم دنیا نقش مهم و شگفت انگیزی ایفا کرده اند.
دکتر بیگدلی در پیام تبریک خود با اشاره به شرایط حساس کشور و با توجه به تحریم های شدید اعمال شده علیه کشورمان، نقش خبرنگاران را بسیار حیاتی و مهم خواند و ادامه داد: اقتصاد کشور با کمک فعالان عرصه رسانه، از این گذرگاه تاریخی به سلامت عبور خواهد کرد و ایران بار دیگر قدرت و عظمت خود را به رخ جهانیان خواهد کشاند.
وی از خبرنگاران خواست تا در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شده است به دور از گرایش های سیاسی، به شفاف شدن فضای اطلاع رسانی به ویژه در عرصه اقتصاد کمک کنند تا اهداف تعیین شده برای امسال که مهم ترین آنها جهش تولید و افزایش اشتغال درسطح کشور است، محقق شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.