مدرس خیابانی مدیری جوان و فعال است / او برای تصدی وزارت صمت گزینه مناسبی است

Print Friendly, PDF & Email

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدرس خیابانی مدیری جوان و فعال است، گفت: به وی کمک می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا در وزارت صمت موفق شود..

کد خبر : 5151
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 مرداد 1399 - 12:43
مدرس خیابانی مدیری جوان و فعال است / او برای تصدی وزارت صمت گزینه مناسبی است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر : حجت‌الله فیروزی نماینده فسا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی مدرس خیابانی از سوی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای مدرس خیابانی چند ویژگی مهم دارد و این ویژگی‌ها باعث شد تا وی برای تصدی وزارت صمت گزینه مناسبی باشد.

وی با اشاره به سوابق و تجربیات وزیر پیشنهادی صمت تصریح کرد: قائم مقامی وزیر صمت و سرپرستی این وزارتخانه از سوی مدرس خیابانی در سه ماه گذشته، باعث شده که وی بر همه امور وزارتخانه و فرصت‌ها و تهدید‌ها کاملا آشنا و مسلط شود.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: همچنین ایشان مدیری جوان، فعال و اهل کار است و اگر برنامه‌های خوبی برای وزارت صمت داشته باشد، می‌تواند رای اعتماد مجلس را کسب کند.

فیروزی با اشاره به مشکلات و برخی آشفتگی‌ها در بازار گفت: انتظار مجلس این است که آقای مدرس خیابانی برای رفع چالش‌های موجود در این زمینه ها، برنامه قوی ارائه کند.

وی با بیان اینکه مردم از گرانی‌ها ناراضی هستند و باید دغدغه‌های جامعه و مردم را رفع کرد، افزود: البته بخشی از مشکلات صنایع کشور ناشی از تحریم‌ها و نوسانات قیمت ارز است، اما وزیر صمت باید برای این موضوعات برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: آقای مدرس خیابانی مدیری پایه کار، اهل تعامل و با اخلاق است و مطمئن هستیم اگر برای معضلات وزارت صمت برنامه ارائه کند، مجلس به وی اعتماد خواهد کرد.

فیروزی افزود: ما به وی کمک می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد تا در وزارت صمت موفق شود.

مدرس خیابانی چهارشنبه گذشته از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صمت معرفی شده و جلسه رای اعتماد به وی چهارشنبه این هفته در صحن مجلس برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.