تعمیرات تخصصی و اساسی کوره شمارۀ دو واحد آهک‌سازی با موفقیت انجام شد

Print Friendly, PDF & Email

برای اولیـــــن بـــــار در فـــــرایند تعمیرات سالانۀ کورۀ شمارۀ دو آهک‌سازی فولاد مبارکه، عملیات تعویض پینیون اصلی کوره و سنگ‌زنی و تنظیمات کرانویل این تجهیز، که از فعالیت‌های تخصصی در این زمینه به شمار می‌آید، به دست توانمند کارکنان و پیمانکاران داخلی فولاد مبارکه انجام شد.

کد خبر : 525
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 11:18
تعمیرات تخصصی و اساسی کوره شمارۀ دو واحد آهک‌سازی با موفقیت انجام شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، سرپرست واحد آهکسازی ضمن اعلام این خبر گفت: واحد آهکسازی فولاد مبارکه وظیفۀ تأمین آهک پختۀ موردنیاز ناحیۀ فولادسازی را بر عهده دارد. این واحد دارای دو کوره از نوع دوار با پیش گرمکن عمودی است و بهمنظور حفظ کیفیت محصول تولیدی و حفظ آمادهبهکاری کورهها، بهصورت سالانه، برای تعمیرات اساسی کورهها برنامهریزی میکند.
مجید نیکاقبال با بیان اینکه این تعمیرات با بیش از ۳۰۰۰ نفر ساعت تعمیراتی از ۱۱ تا ۲۵ مهرماه سال جاری انجام شد، گفت: ازجمله فعالیتهایی که برای اولین بار در این تعمیرات سالانه انجام شد میتوان به تعویض پینیون اصلی کوره شمارۀ دو، سنگزنی و انجام تنظیمات کرانویل آن اشاره کرد که ازجمله فعالیتهای تخصصی محسوب میشود.
وی خاطرنشان کرد: بهرهبرداری و کنترل فرایند صحیح، که از تعمیرات اساسی قبلی تاکنون بیش از ۱۲ ماه فعالیت مداوم را در پی داشته، حجم نسوزکاری داخل کوره و هزینههای تعمیراتی را به کمترین حد ممکن رساند.
سرپرست واحد آهکسازی از هماهنگی کارکنان تولید، تعمیرات و نظارت دفاتر فنی تولید و تعمیرات بهعنوان مهمترین دلایل اجرای این برنامۀ تعمیراتی بزرگ یاد کرد و از تمامی واحدهای سرویسدهنده و پشتیبانی، شامل تعمیرات و تعمیرگاه مرکزی، واحد نسوز، دفاتر فنی و تعمیرات، ایمنی و خدمات عمومی قدردانی کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.