بانک رفاه تندیس همایش ملی رضایت مندی مشتریان را دریافت کرد

Print Friendly, PDF & Email

سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری عصر دوشنبه سوم شهریور در سالن آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد.

کد خبر : 5381
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 شهریور 1399 - 14:44
بانک رفاه تندیس همایش ملی رضایت مندی مشتریان را دریافت کرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سومین همایش ملی نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد با رویکرد مشتری مداری با حضور مسئولان و مدیران دستگاه های مختلف و مدیران و کارشناسان برخی شرکت های خصوصی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، سخنرانان همایش موضوعاتی همچون: نقش مشتری مداری و شیوه‌های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیاز مشتریان، افزایش فضای رقابتی در شرایط کرونا و پسا کرونا با تأکید بر استاندارد سازی محصولات و خدمات با کیفیت برتر و تببین جایگاه کیفیت و بهره وری محصول تولید ملی در رعایت حقوق مصرف کننده در بین آحاد مردم در شرایط بحرانی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
شایان ذکر است، در پایان این مراسم از بانک رفاه نیز به عنوان یکی از شرکت های برتر در حوزه مشتری مداری با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.
همچنین سید داود عربشاهی دبیر شورای سیاست‌گذاری این همایش و رئیس گروه بین‌المللی عصر نوین با حضور در دفتر مدیر عامل، ضمن تقدیر از فعالیت های بانک رفاه در حوزه مشتری مداری، بر تداوم نقش تأثیرگذار این بانک در برگزاری همایش های اقتصادی تأکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.