بازدید هیئت سازمان بازرسی کل کشور از کارخانه تهران نفت پاسارگاد

Print Friendly, PDF & Email

نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور با حضور در کارخانه تهران شرکت نفت پاسارگاد از نزدیک در جریان امور این شرکت قرار گرفتند .

کد خبر : 6433
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399 - 18:02
بازدید هیئت سازمان بازرسی کل کشور از  کارخانه تهران نفت پاسارگاد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، یوسف نژاد، بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رضاپور معاون بازرسی امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی، باتقوا سربازرس حوزه شستا و میراشرفی بازرس تاپیکو با حضور در کارخانه تهران شرکت نفت پاسارگاد ضمن آشنایی با عملکرد و تولید کارخانه از ابتدا تا انتهای فرایند تولید تا فروش محصولات را بررسی کردند.

 

پس از این بازدید، یوسف نژاد، بازرس کل امور تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ابراز خرسندی از حضور در این کارخانه از روند نظارتی در این شرکت نیز تشکر و قدردانی کرد.

یوسف نژاد، نظارت را رکن اساسی در شرکت های تولیدی خواند و ابراز امیدواری کرد تا در سال جهش تولید همکاری های فیمابین منجر به تولید و سودآوری بیشتری گردد.

حسین نیکخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد نیز ضمن خوش آمد گویی و استقبال از حضور نمایندگان سازمان بازرسی کل کشور تاکید کرد هرچه سازمان های نظارتی نزدیک تر به سازمان های تولیدی باشد مسیر پیشرفت کشور سریع تر و مطمئن تر طی خواهد شد.

نیکخواه، سازمان بازرسی کل کشور را امین مدیران ارشد کشور خواند و این سازمان را در مسیر سخت مبارزه با فساد، پشتیبان و در مسیر جهش تولید همراه و مشاور شرکت های تولیدی نامید.

گفتنی است شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع قیر در خاورمیانه با برخورداری از ۶ واحد تولیدی در ایران، ظرفیت تولید بیش از ۴ میلیون بشکه در سال را داراست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.