گام بلند فولاد مبارکه در جلوگیری از خام‌فروشی

Print Friendly, PDF & Email

نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه با مسئلۀ خام‌فروشی در فولاد مواجهیم که قرار است با پروژه‌ای تحت عنوان «نورد گرم» از خام‌فروشی جلوگیری شود. این پروژه همچنین می‌تواند در توسعۀ صنایع فولادی مؤثر باشد.

کد خبر : 6506
تاریخ انتشار : پنجشنبه 8 آبان 1399 - 22:51
گام بلند فولاد مبارکه در جلوگیری از خام‌فروشی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , امیرحسین بانکی پورفرد، نمایندۀ مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی دربارۀ نقش و تأثیرگذاری فولاد مبارکۀ اصفهان در خودکفایی کشور در صنعت فولاد گفت: صنعت فولاد یکی از صنایع اصلی کشور محسوب می‌شود و نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور ایفا می‌کند.

 

وی افزود: یکی از مجموعه‌های مهم و بزرگ فولادی کشور، همین فولاد مبارکۀ اصفهان است. سال ۸۰ بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفرشان به اصفهان، از مجموعۀ فولاد مبارکه بازدید کردند. این شرکت مجموعه بزرگی است که در سطح ملی از اثرگذاری بسیار زیادی برخوردار است.

نماینــدۀ مردم اصفـهان در مجـلس شـورای اسـلامی تأکیـد کـرد: فولاد مبارکه از صنایع بزرگ و مهم در بخش صنعت فولاد محسوب می‌شود، اما در این سال‌ها با حواشی بسیاری همراه بوده و اگر این حواشی وجود نداشت، قطعا عملکرد و کارکرد این واحد صنعتی بهتر از امروز و گردش مالی آن چندین برابر فعلی ‌بود. بااین‌حال این شرکت خدمات ملی و منطقه‌ای بسیاری داشته که درخور تحسین است.

بانکی‌پورفرد با اشاره به خام‌فروشی در بخش فولاد گفت: متأسفانه با مسئلۀ خام‌فروشی در فولاد مواجهیم که قرار است با پروژه‌ای تحت عنوان «نورد گرم» از خام‌فروشی جلوگیری شود. این پروژه همچنین می‌تواند در توسعۀ صنایع فولادی مؤثر باشد.

به گفتۀ او، فولاد مبارکه از محصولات بسیار متنوعی برخوردار است و در حوزۀ فولاد جایگاه برجسته‌ای دارد. این شرکت همچنین در بحث خودکفایی تولید فولاد بسیار تأثیرگذار بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.