سقوط پرشتاب قیمت دلار آغاز شد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ،قیمت دلار که طی هفته های گذشته تا ۳۰ هزار تومان افزایش یافته بود سقوط کرده تا ۲۶ هزار تومان رسیده بود. هم اکنون دلار برای بار دیگر شروع به ریزش قیمت کرده و نرخ ها به صورت لحظه ای در حال کاهش هستند.   قیمت دلار که طی هفته های

کد خبر : 6574
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 آذر 1399 - 19:39
سقوط پرشتاب قیمت دلار آغاز شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ،قیمت دلار که طی هفته های گذشته تا ۳۰ هزار تومان افزایش یافته بود سقوط کرده تا ۲۶ هزار تومان رسیده بود. هم اکنون دلار برای بار دیگر شروع به ریزش قیمت کرده و نرخ ها به صورت لحظه ای در حال کاهش هستند.

 

قیمت دلار که طی هفته های گذشته تا ۳۰ هزار تومان افزایش یافته بود سقوط کرده تا ۲۶ هزار تومان رسیده بود. هم اکنون دلار برای بار دیگر شروع به ریزش قیمت کرده و نرخ ها به صورت لحظه ای در حال کاهش هستند.

 

طی چند روز گذشته دلار بار ها به زیر مرز ۲۶۰۰۰ تومان آمد اما نتوانست جایگاه خود را در آن نقطه حفظ کرده و دوباره به بالای ۲۶۰۰۰ تومان باز می گشت.

 

امروز صرافی ملی نرخ ها را تا به این لحظه در دو مرحله کاهش داده و دلار صرافی ملی به ۲۵۷۵۰ تومان رسیده است. این در حالی است که دلار در بازار آزاد حتی زیر این قیمت نیز معامله می شود.

 

به نظر می رسد که دلار بالاخره توانست سطح حمایت ۲۶۰۰۰ تومانی خود را شکسته و به سمت پایین تر سقوط کند. انتظار می رود که سقوط دلار به همینجا ختم نشده و قیمت های پایین تری را تجربه کند.

 

همراه با ریزش قیمت دلار می توان انتظار داشت که درهم امارت نیز کاهشی شده و قیمت طلا نیز در نتیجه آن کاهش بیشتری را تجربه کند. همه این اتفاقات در حالی می افتد که بازار ها بسته شده و قیمت ها چندان تغییری نمی کنند.

 

پیش بینی کارشناسان

 

کارشناسان معتقد بودند که نوسانات درهم امارات امروز بین ۷۱۰۰ تا ۷۳۰۰ تومان خواهد بود و در نتیجه انتظار داشتند که سقف قیمت دلار ۲۶۳۰۰ تومان باشد.

 

هرچند باید این را در نظر گرفت که حتی اگر درهم امارات نوساناتی میان ۷۱۰۰ تا ۷۳۰۰ تومان را نیز تجربه کند باز هم بیشتر معاملات در پایین تر سطح انجام خواهند شد و در نتیجه بسیار بعید است که قیمت طلا شکلی افزایشی داشته باشد.

 

بازار های جهانی نیز در حال حاضر به دلیل تعطیلات آخر هفته بسته هستند و باید تا فردا منتظر بمانیم تا وضعیت آینده شاخص دلار و انس را مشاهده کنیم.

 

هرچند پیش بینی ها انتظار دارند تا هر دو شاخص دلار و انس کاهشی بوده و قیمت ها حداقل در کوتاه مدت افت داشته باشند.

 

بیت کوین نیز در حال حاضر در سطح ۱۸۵۰۰ دلار ایستاده است و دلیل آن را می توان فشار فروش و ریسک پذیری معامله گران دانست. هرچند بسیاری انتظار دارند که تا آخر هفته به نزدیکی ۲۰۰۰۰ دلار برسد.


توییتر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.