کمبود ویتامین D خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛نرگس جوزدانی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی:  مقالات بسیار متعددی درباره کمبود ویتامین D به چاپ رسیده است و طبق نتایج به دست آمده کسانی که این ویتامین را به میزان کافی در بدن نداشته باشند بیشتر به کرونا مبتلا خواهند شد و طول درمان طولاتری هم خواهند داشت.     برای

کد خبر : 6619
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آذر 1399 - 14:50
کمبود ویتامین D خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛نرگس جوزدانی، متخصص تغذیه و رژیم درمانی:  مقالات بسیار متعددی درباره کمبود ویتامین D به چاپ رسیده است و طبق نتایج به دست آمده کسانی که این ویتامین را به میزان کافی در بدن نداشته باشند بیشتر به کرونا مبتلا خواهند شد و طول درمان طولاتری هم خواهند داشت.

 

 

برای پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها لازم است افراد حتما بدن خود را به جذب ویتامین D از طریق مصرف مکمل‌ها یا لبنیات عادت دهند.

 

 

اگر فرد روزانه دو وعده لبنیات مصرف کند در این صورت یک قرص ویتامین D با دوز مصرف ۵۰ هزار برای اوکفایت خواهد کرد، در غیر اینصورت به علت جذب بهتر لازم است تا فرد ویتامین D با دوز یک هزار مصرف کند.

 

 

در دوران ایپدمی کرونا لازم است تا افراد حداقل روزانه یک لیوان شیر و یک لیوان ماست را مصرف کنند و مصرف منابع دیگر مانند کنجد و کلم در کنار دو وعده لبنیات روش مناسبی برای تامین کلسیم و ویتامین D بدن خواهد بود.

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.