چرا برجام اشک مجتبی زارعی را درآورد؟

Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ،رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران در پیام‌ های جداگانه ای درگذشت علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس نهم را تسلیت گفتند.مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و جلیل دارا مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران در پیام‌های جداگانه ای درگذشت علی

کد خبر : 6757
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آذر 1399 - 20:21
چرا برجام اشک مجتبی زارعی را درآورد؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ،رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران در پیام‌ های جداگانه ای درگذشت علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس نهم را تسلیت گفتند.مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و جلیل دارا مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران در پیام‌های جداگانه ای درگذشت علی اصغر زارعی رئیس اسبق سازمان بسیج اساتید و نماینده مردم تهران در مجلس نهم را تسلیت گفتند.

* پیام رئیس سازمان بسیج اساتید کشور

متن پیام مجتبی زارعی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب/ ۲۳)

ارتحال مجاهد خستگی ناپذیر، رییس فقید بسیج استادان کشور؛ دکتر علی اصغر زارعی را به حضور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مدظله العالی و مردم قدرشناس ایران اسلامی بخصوص خانواده گرامی ایشان تسلیت می گویم.

استاد بسیجی آنگاه که به خانه ملت پای گذارد؛ وقتی نتواند در تعامل با مقننه دیوان سالار، بروکرات و محافظه کار برای مجد و شکوفایی ایران اسلامی، به ظاهر پیروز شود از باطن وجود خود برای هویت ایرانی و انقلابی خرج می کند.

آری! تصویرسازی از عشق واقعی و غیررمانتیک به ایران و اسلام که رییس فقید بسیج استادان از خویش به ملت در صحن مجلس نشان داد تا ابد در خاطره ها و اسناد اداری کشور جاودانه خواهد ماند!

این تصویر وطن خواهانه در مقابل تصویر سازی ذلیلانه از سوی جمعی از دیگر اهالی ناآگاه و هیجانی پارلمان در نمایش و عکاسی ضد ایرانی از خانم موگرینی در پیشگاه ملت بزرگ ایران بود؛ و اینک تاریخ گواهی می دهد که عکس ها، نقش ها و اشک ها در این سامان مقدس وطن، خنثی نبوده و در نوع خود ره آموز حقیقت هستند!

همچنین بسیج استادان کشور برخود فرض می داند قدران زحمات آن مجاهد راحل در طول سال های راهبری خردمندانه و متواضعانه شان در نهضت استادی ایران اسلامی بوده و همواره یاد و راه اورا عزیز شمارد.

حشر اورا با اولیای الهی، مجاهدان و همرزمان شهیدش از خدای بزرگ مسئلت دارم.

مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور

* پیام مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران

متن پیام جلیل دارا مسئول بسیج اساتید دانشگاه های تهران هم به شرح زیر است:

انّالله و انّا الیه راجعون

درگذشت برادر بسیجی دکتر علی‌ اصغر زارعی؛ جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس و رئیس اسبق سازمان بسیج اساتید کشور که مسئولیت‌هایی چون فرماندهی ستاد جنگ الکترونیک سپاه پاسداران،جانشینی سازمان پدافند غیر عامل و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی را نیز در کارنامه خود داشت خدمت همه دلسوزان نظام و جامعه دانشگاهی کشور به ویژه خانواده محترم این مجاهد انقلابی تسلیت عرض می نماییم.

اشک‌ های مرحوم دکتر علی اصغر زارعی پس از تصویب برجام در مجلس، نشان از عمق بصیرت و دلسوزی ایشان نسبت به مردم و ایران اسلامی بود.

ایشان به عنوان نمونه ای از اساتید بسیجی طراز انقلاب اسلامی در دوران خدمتگزاریشان در بسیج اساتید نقش موثری برای تقویت و انسجام این تشکل انقلابی ایفا نمودند.

 

انتهای پیام.


 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.