فولادیها مرد روزهای بزرگ هستند

Print Friendly, PDF & Email

عبدالحمید خدری:صنایع بالادستی ما همواره نمودار حرکتی پر فراز و نشیبی داشتند اما در یک نتیجه گیری کلی باید اذعان کرد که با وجود همه ی موانع می توان به آنها نمره ی قابل قبول داد.

کد خبر : 693
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1398 - 10:22
فولادیها مرد روزهای بزرگ هستند
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از  نبض بازار ، در سالهای گذشته یکی از مبناهای مهم نامگذاری سالها توجه ویژه به مسئله تولید بود. اتفاقی که سبب می شود تا اقتصاد کشور به پویایی مناسب برسد و در نتیجه این دستاورد می توان به ایجاد اشتغال و نشاط اجتماعی در کشور امید بست. هرچند که در برخی از صنایع شاهد اهمال در این مورد هستیم اما می توان با حرکت رو به رشد بخشهایی مانند فولاد که امروز توانسته برای کشورمان نام و آوزاه ای در خور به دست آورد به این نتیجه رسید که لزوم توجه بیشتر به این بخش می تواند ماححصل بیشتری نیز برای کشور داشته باشد.

در این زمینه عبدالحمید خدری دبیر کمیسیون انرژی معتقد است صنایع بالادستی ما همواره نمودار حرکتی پر فراز و نشیبی داشتند اما در یک نتیجه گیری کلی باید اذعان کرد که با وجود همه ی موانع می توان به آنها نمره ی قابل قبول داد. وی با اشاره به وضعیت بازار فلزات دنیا گفت: جنگی که امروز درر این بخش مهم در دنیا وجود دارد لزوم بکارگیری استعدادها را بیش از گذشته الزام آور می کند و باید نتیجه گیری کرد که موفقیت امروز دنیای صنعت در گرو استفاده ی درست از منابع انسانی است. خدری در پاسخ به این سؤال که کارنامه ی فولاد مبارکه در چند سال گذشته چه تأثیری در اقتصاد کشور داشته بیان کرد: فولادیها مرد روزهای بزرگ هستند که با وجود همه ی تحریمهای سخت و طاقت فرسا که به صورت غیرمنصفانه علیه کشورمان اعمال شد همچنان پرچم کشور را افراشته نگه داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.