علی اصغر یوسف نژاد: تفکر جهادی در فولاد همواره دستگیر اقتصاد کشور بوده

Print Friendly, PDF & Email

تجربه نشان داده که وجود بخش مطالعاتی در هر بخش و سازمانی خواهد توانست که بهره بری سازمانی بالاتر باشد و نیز شاهد مصرف بهینه باشیم

کد خبر : 711
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 11:43
علی اصغر یوسف نژاد: تفکر جهادی در فولاد همواره دستگیر اقتصاد کشور بوده
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش “وقت خبر“مسئله ی آب از جمله موضوعات حیاتی چندسال اخیر کشور است که همیشه مورد توجه کارشناسان بوده و نقطه نظرات سازنده ی متفاوتی در این میان مطرح شده در این میان سهمیه واحدهای مختلف در مصرف آب از جمله نکاتی بوده که باید به آن با دقت نگاه شود. فولاد مبارکه از جمله سازمانهایی بوده که با مدیریت مصرف و بهینه سازی آن در چندسال گذشته میزان مصرف آب در واحدهای مختلف خود را به نیزان ۴۴ درصد کاهش داده است.

علی اصغر یوسف نژاد نماینده ی مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در این باره  گفت: کشور از حیث منابع طبیعی در وضعیت خوبی قرار دارد اما باید قبول کرد که این منابع همیشگی نیستند و باید دقت نظر بیشتری راجع به آن داشت. تجربه نشان داده که وجود بخش مطالعاتی در هر بخش و سازمانی خواهد توانست که بهره بری سازمانی بالاتر باشد و نیز شاهد مصرف بهینه باشیم. هزینه در واحدهای مطالعاتی پایداری قابل توجهی در دستاوردها دارد مانند فولاد مبارکه در اصفهان که با مدیریت صحیح مصرف توانست میزان آب مصرفی در واحدهای خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. یوسف نژاد اظهار کرد: در چند سال گذشته تفکر جهادی فولادیها همواره دستگیر اقتصاد کشور بوده و میزان صرفه جویی آنها در مصرف آب از دیگر این موارد است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.