مشاور فراکسیون اصناف در مجلس: انتظار داریم کروز سهم تولید داخل را افزایش دهد

Print Friendly, PDF & Email

مشاور فراکسیون اصناف در مجلس شورای اسلامی گفت: از شرکت قطعه سازی کروز انتظار می رود با حمایت مجموعه های دولتی بتواند سهم بازار و سهم تولید داخل را به مراتب افزایش دهد.

کد خبر : 7660
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1399 - 21:20
مشاور فراکسیون اصناف در مجلس: انتظار داریم کروز سهم تولید داخل را افزایش دهد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , گروه قطعه‌سازی کروز با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌های خود در زمینه بومی سازی قطعات خودرو در راستای رونق تولید و توسعه صنعت قطعه‌سازی در سال جهش تولید در پانزدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو حضور یافت.

شرکت کروز که در حال حاضر بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین واحد تولیدی قطعات خودرو در کشور محسوب می‌شود، با تکیه بر دانش بومی و به‌کارگیری از مهندسان ایرانی توانسته در زمینه داخلی‌سازی قطعات الکترونیکی نظیر ECU، ACU و… به خودکفایی برسد و نیاز‌های خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد.

در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو نیکزاد مشاور فراکسیون اصناف در مجلس شورای اسلامی با حضور درغرفه کروز در خصوص ارزیابی از نمایشگاه ذکر شده گفت: در این شرایط اقتصادی و بحران کرونا در کشور حضور بازدید کنندگان کمی کم رنگ بود اما شرکت هایی در این نمایشگاه حضور یافته اند که با توان بسیار بالایی در حوزه طراحی و تولید محصولاتشان را به عرضه نمایش گذاشته اند.

نیکزاد افزود: مجموعه کروز و بیشتر شرکت ها داخلی سازی را در دستور کار خود قرار داده اند و این امر سبب شده برگزاری نمایشگاه ها برای فروش و عرضه محصولات خارجی به عرضه نمایش تولیدات داخلی تبدیل شود. وی به توانمندی های قطعه سازی کروز در داخلی سازی قطعات و چشم اندازروشن این شرکت اشاره کرد و بیان داشت: تعدد تولیدات کروز در داخلی سازی قطعات جای تقدیر و تشکر دارد و از این شرکت قطعه سازی انتظار می رود با حمایت مجموعه های دولتی بتواند سهم بازار و سهم تولید داخل را به مراتب افزایش و سعی کنند تولید و ساخت قطعات بومی بیشتر به همراه تکنولوژی مرتبط با آن را در دستور کار تولید قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.