افزایش باور نکردنی نرخ محصولات در نفت پارس

Print Friendly, PDF & Email

هر تورمی در بخش نفتی و فرآورده های آن تأثیر مستقیم بر اقتصاد خانوار دارد و هزینه هایی را به آنان تحمیل می کند. نمی توان با مستمسک قرار دادن تحریم برخی محصولات این بخش را به صورت نجومی بالا برد و باید نظارت صحیح و کافی حاکم باشد.

کد خبر : 782
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1398 - 12:49
افزایش باور نکردنی نرخ محصولات در نفت پارس
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبراتفاق عجیبی که این روزها در رصد پایگاه خبری تحلیلی وقت خبر قرار گرفته موضوع افزایش نرخ فروش در واحدهای تولیدی مختلف به خصوص شرکتهای نفتی و پتروشیمی است. این موضوع از درجه اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هر تورمی در بخش نفتی و فرآورده های آن تأثیر مستقیم بر اقتصاد خانوار دارد و هزینه هایی را به آنان تحمیل می کند. نمی توان با مستمسک قرار دادن تحریم برخی محصولات این بخش را به صورت نجومی بالا برد و باید نظارت صحیح و کافی حاکم باشد.

شرکت نفت پارس از جمله شرکتهای نفتی است که نگاهی به صورتهای مالی این شرکت از افزایش عجیب نرخ برخی محصولات حکایت دارد. انواع روانکار ، گریس ، پارافین و اسلاک واکس و ضدیخ از جمله محصولات این شرکت هستند. در پایان شش ماهه سال جاری نفت پارس قیمت انواع روانکار و گریس خود را نسبت به پایان سال ۹۷ به ترتیب به میزان ۴۷ و ۴۳ درصد افزایش داده که این میزان در مقایسه با شش ماهه نخست سال ۹۷ به ۵۸ و ۵۳ درصد می رسد. لازم به ذکر است نفت پارس در پایان شش ماهه ی نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۷  بهای تمام شده محصولاتش ۵۲ درصد افزایش پیدا کرده که می تواند نیازمند توضیح روشن مدیران این شرکت نفتی باشد.

و سؤالی که می توان از نهادهای نظارتی داشت اینکه آیا ابزار کافی جهت بررسی چنین اتفاقاتی را در دست دارند؟

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.