جمع جم

Print Friendly, PDF & Email

براساس صورت وضعیت مالی ۹ ماهه منتهی به پایان آذر ۹۹ منتشر شده در سایت کدال، موجودی نقدی پتروشیمی جم به ۴ هزار میلیارد تومان رسیده است که نزدیک به ۵۰۰ درصد افزایش داشته است.

کد خبر : 7957
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اسفند 1399 - 13:00
جمع جم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛موجودی نقدی پتروشیمی جم در نه ماهه نخست سال جاری ۵۰۰ درصد افزایش داشته است. همچنین این صورت مالی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت این شرکت در ۹ ابتدایی سال جاری، ۹۶۰ درصد افزایش داشته و به مبلغ ۳۹۰ میلیارد تومان رسیده است.

 

صورت وضعیت مالی این شرکت نشان دهنده این است که با وجود تشدید تحریم‌های ظالمانه آمریکا، شیوع ویروس کووید ۱۹ و ایجاد محدودیت‌های پی در پی برای ادامه کسب و کار در فضای بین المللی و متعاقبا تحت تاثیر قرار گرفتن حمل و نقل، مبادلات مالی و کوچکتر شدن بازارهای مقصد، همچنان روند فروش و صادرات محصولات این شرکت ادامه دارد و  موجودی مواد و کالای این شرکت ۴۰ درصد افزایش یافته و عملکردطی دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذرماه ۱۳۹۹ مناسب بوده است.

 

مقدار کل فروش صورت گرفته از نظر حجمی در بخش‌های مختلف، شامل بین مجتمعی، داخلی و صادرات به مقدار یک میلیارد و ۴۱۸ هزار تن بوده است که از این مقدار یک میلیارد و ۹۹ هزار و ۵۵۷ تن بین مجتمعی و داخلی و ۳۱۸ هزار و ۴۱۸ تن به صورت صادراتی بوده است.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.