جام جم تولید

Print Friendly, PDF & Email

در ۱۲ ماه منتهی به پایان سال ۹۹ ، شرکت پتروشیمی جم رکورد فروش بسیار جالبی را در سال جهش تولید ثبت کرد که شاهد انتقال برخی اقلام در شرکت های تولیدی بودیم.طبق داده ها ، میزان فروش این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۵ درصد افزایش یافت.

کد خبر : 8437
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردین 1400 - 18:02
جام جم تولید
Print Friendly, PDF & Email

مسئله تولید از جمله مهم ترین محور های پیش رو درکشور بوده،همچنین از این جنبه مورد توجه رهبری قرار گرفته است و انتخاب شعار سالها بر این اساس،همیت آن را نشان می دهد.این موضوعی است که باید توسط سایر شرکت ها نیز مورد توجه قرار گیرد. کاهش ارزبری در کشور می تواند زمینه بسیار جالبی در حوزه گردش مالی و پولی در کشور ایجاد کند.. ضروری ترین نیاز کشور در شرایط فعلی مستلزم توجه و اراده حداکثری است خصوصا از سوی بخش خصوصی که ارکان تولید را در دست دارد. در ادامه با وقت خبر همراه باشید.

 

حضور وزیر کار و رفاه اجتماعی در اواخر سال ۹۹ در پتروشیمی جم به واسطه رکوردهای قابل توجه این واحد تولیدی مورد توجه فعالان صنعتی قرار گرفت. این بازدید از لحاظ جا به جایی رکورد های تولید این مجموعه حائز اهمیت است.

 

برنامه تولید شرکت در سال و میزان تحقق آن

جابجایی رکورد تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن اتیلن که حدود ۷۰ هزار تن بیشتر از سال گذشته بود یکی از اتفاقاتی است که در این شرکت شاهد بودیم. پتروشیمی جم همچنین از مرز ۱۰۰ هزار تن تولید بوتادین نیزفراتر رفت و این رقم در سال گذشته رکورد ۸۹،۰۰۰ تن را زده بود در حالی که در سال ۹۸ تولید HD برای اولین بار از ظرفیت اسمی بیشتر شد. این شرکت همچنین در تولید  PE به رکورد ۳۲۲ هزار تن رسید که در سال ۹۹ به حدود ۳۸۰ هزار تن بود.

 

محصول ترپلیمر شرکت پلی پروپیلن جم، به عنوان محصول برتر ایرانی در سال ٩٩ انتخاب شد , شرکت پتروشیمی جم با تولید محصول (JAMPILEN RP120L  ) نیازهای داخلی صنایع تکمیلی کشور را رفع نمود.همچنین با جلوگیری از خروج سالانه ۲۰ میلیون دلار ارز از کشور، توسط شرکت پلی پروپیلن جم تولید انبوه و به بازار عرضه شد که  امکان ایجاد بازار صادراتی حدود ۸ هزار تنی نیز فراهم شد.

در ۱۲ ماه منتهی به پایان سال ۹۹ ، شرکت پتروشیمی جم رکورد فروش بسیار جالبی را در سال جهش تولید ثبت کرد که شاهد انتقال برخی اقلام در شرکت های تولیدی بودیم و طبق داده ها ، میزان فروش این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۹۵ درصد افزایش یافت.

 

به دنبال موفقیت پتروشیمی جم در سال ۹۹ ، واحد بوتادین پتروشیمی جم رکورد تولید ۱۰۰ هزار تن در سال را شکست ، که در صنعت پتروشیمی کشور با توجه به نیازهایی که در این زمینه وجود دارد رکورد بسیار قابل توجهی است.متأسفانه پتروشیمی های کشور به دلیل چالش هایی که در خرید مواد اولیه و تأمین مواد به دلیل نوسانات نرخ ارز دارند ، نمی توانند در بخش  تولید و فروش خیلی آمارهای خود را بهبود ببخشند اما این اتفاق در داخل واحد پتروشیمی جم رخ داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.