مشارکت در ایجاد اشتغال گام مهم بنگاههای مالی

Print Friendly, PDF & Email

در دوسال اخیر شاهد بودیم که نوسانات بازار صاحبان سرمایه را از ریسک کردن در بازار برحذر داشت تا با اتکاء به داشته های قبلی خود روند بازار را به نظاره بنشینند و در موقعیت مقتضی فرصت ورود پیدا کنند.

کد خبر : 932
تاریخ انتشار : شنبه 30 آذر 1398 - 10:24
مشارکت در ایجاد اشتغال گام مهم بنگاههای مالی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، در غفلت برخی از مسئولین آمار بیکاری اقشار خاص بالاست و این موضوع می تواند به نتایجی منجر شود که متأسفانه اصلا مثبت نیست. حمایت از طرحهای فراگیر که می تواند با استقبال عمومی مواجه شود یکی از زاهکارهاییست که باید به آن توجه کرد. موضوع اشتغال در کنار کمبود ایده و یا نقصهایی که می توان در میزان برآورد از یک طرح یرشمرد ههزدو جزو نکاتی هستند که ممکن است اثرگذاری را با تهدید روبرو کنند. در این بین بنگاههای مالی به عنوان حمایت کننده می توانند اولا در جذب سرمایه گذاران و شرکای تجاری بسیار تعیین کننده باشند و دوماً وجود یک بنگاه مالی مانند بانک به عنوان حامی مالی می تواند به تقویت بخش مطالعاتی کمک کند که نتیجه ی آن در پروسه ی تولید و اجرا مشخص خواهد شد.

یکی از معضلاتی که در حال حاضر باید به آن توجه کرد تعریف کار از نظر سازمانهای ذیربط است که به آن انتقادهای جدی وارد است و نمی توان براساس آن به تهیه ی آمار و اعتماد به آن دست زد.

در دوسال اخیر شاهد بودیم که نوسانات بازار صاحبان سرمایه را از ریسک کردن در بازار برحذر داشت تا با اتکاء به داشته های قبلی خود روند بازار را به نظاره بنشینند و در موقعیت مقتضی فرصت ورود پیدا کنند. در عین حال مطالعه ی همه ی فاکتورهای سرمایه گذاری در رکود حاصل از تورم یکی از اولین قدمهائیست که سرمایه گذار برمی دارد. رفع این مخاطره ها و مشارکت در انجام یک پروژه اگر با یک حامی مالی همراه باشد می تواند با سرعت و اطمینان خاطر بیشتر صورت گیرد.

بانک گردشگری در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی در چندوقت اخیر دست به مشارکت در دوطرح بزرگ زد که یکی از آنها مربوط به کارخانه ی احیاء مستقیم فولاد بافت کرمان بود و دیگری نیز مربوط به سرزمین ایرانیان است که با مشارکت بانک گردشگری خواهد توانست چند هزار شغل در استان مرکزی و شهرستانهای اطزاف ایجاد کند.

آیلند اولین منطقه ویژه اقتصادی تفریحی و گردشگری با رویکرد یک شهر پایدار است که در کلاس بین‌المللی برای ایجاد سبک ایده‌آل زندگی برای همه ایرانیان توسط شرکت توسعه سیاحان سرزمین ایرانیان پایه‌گذاری شده است.
کاربری‌های متنوع مجموعه آیلند همچون مجموعه‌های ورزشی- تفریحی جذاب و منحصر به فرد، مراکز خرید، گردشگری و تفرجگاه‌های زیبا، محله‌های شهری با تم‌های متفاوت کلاسیک و مدرن، برخورداری از مزایای منطقه ویژه اقتصادی و … در قالب ۲۴ پروژه از سوی پنج هلدینگ و ۲۴ شرکت زیر مجموعه آن‌ها تعریف شده است.

در این طرح که می تواند قریب به ۳۰ هزار شغل ایجاد کند ظرفیتهای دیگری نیز دیده می شود که با مشارکت نهادهایی مانند بانک گردشگری در میان مدت از حالت بالقوه به بالفعل خواهد رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.