سفرهای استانی از چهارشنبه ممنوع می شود.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه تصمیم گرفتیم از چهارشنبه تا دوشنبه سفرهای بین استانی ممنوع شود،‌ گفت: نگرانی‌ها در مورد تبلیغات های انتخاباتی با مشخص شدن افراد و لیست ها کمتر شده و مقداری شرایط بهتری را شاهد خواهیم بود و صداوسیما کاری کند که تبلیغات عمدتا صدا و سیمایی یا فضای مجازی باشد.
کد خبر : 9629
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 10:50
سفرهای استانی از چهارشنبه ممنوع می شود.
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر, حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اظهار داشت: در شانزدهمین ماه ابتلا به کرونا هستیم و با موج چهارم از اواخر اسفند در استانهای مختلف مواجه شدیم و روند ابتلا و فوتی ها کاهشی است.

وی افزود: مردم می دانند در این شانزده ماه تلاش ما بر این بود که مردم وسایل لازم بهداشتی را در اختیار داشته باشند و دستورالعمل ها را رعایت کنند تا اینکه وارد پیک جدید شدیم و اگر موتاسیون ویروس و ورود ویروس انگیسی نبود وارد پیک چهارم که در حال عبور از آن هستیم نمی‌شدیم.

روحانی با تاکید بر اینکه مراعات مردم در کل کشور حدود ۶۷درصد است که رقم قابل قبولی برای مراعات پروتکل‌ها نیست و از مردم خواسته شده که مراعات بالای ۸۰و ۹۰ درصد باشد تا از کرونا عبور کنیم،‌ اظهار داشت: کرونای انگیسی جهش بدی بود و تلاش مدافعان سلامت باعث شد که از پیک عبور کنیم ولی موتاسیون های دیگری نیز هست و اخیرا نوع هندی این ویروس در بخشی از کشور مردم را دچار مشکل کرده و نباید بگذاریم که این موتاسیون از جنوب کشور به شمال کشور بیاید.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این جلسه تصمیم گرفتیم از چهارشنبه تا دوشنبه سفرهای بین استانی ممنوع شود،‌گفت: نگرانی‌ها درمورد تبلیغات های انتخاباتی با مشخص شدن افراد و لیست ها کمتر شده و مقداری شرایط بهتری را شاهد خواهیم بود و صداوسیما کاری کند که تبلیغات عمدتا صداوسیمایی یا فضای مجازی باشد.

 

 

منبع:خبرگزاری فارس

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.