آنتن رادیو و تلویزیون امروز در اختیار کدام نامزدهاست؟

امروز (یکشنبه) نهم خرداد ماه، شبکه های رادیو و تلویزیونی، ۱۰ برنامه انتخاباتی با موضوع تبلیغات نامزدها را روی آنتن می فرستند.
کد خبر : 9697
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 12:50
آنتن رادیو و تلویزیون امروز در اختیار کدام نامزدهاست؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر,با آغاز سومین روز از تبلیغات نامزدها در رادیو و تلویزیون، شبکه‌های یک، دو و جام جم سیما و همچنین چند شبکه‌ی رادیویی، برنامه‌های تبلیغاتی را پخش می کنند.

بر اساس قرعه کشی که به منظور تعیین ترتیب پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریست جمهوری، روز چهارشنبه (۵ خرداد) در صداوسیما برگزار شد، شماره‌های ۱۱ تا ۱۷ به ترتیب به میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، عبدالناصر همتی، محسن رضایی میرقائد، سعید جلیلی، سید ابراهیم رئیسی، محسن مهرعلیزاده و علیرضا زاکانی تعلق گرفت.

بر همین اساس از جمعه (۷ خرداد) برنامه‌های تبلیغاتی کاندیداها بر اساس جدول اعلام شده، در رادیو و تلویزیون آغاز شده است.

یکشنبه (۹ خرداد ماه) برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری در تلویزیون، به شرح زیر است:

شبکه یک سیما برنامه «با دوربین (رییس جمهور)» را با حضور کاندیدای شماره ۱۳ (محسن رضایی میرقائد) در ساعت ۱۹:۱۵ پخش خواهد کرد.

در شبکه دو سیما نیز بخش خبری ۲۰:۳۰ به کاندیدای شماره ۱۲ (عبدالناصر همتی) اختصاص دارد و همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری مربوط به همین کاندیدا از ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه پخش خواهد شد.

شبکه جام جم هم ساعت یک بامداد برنامه «ایران ما» مربوط به کاندیدای شماره ۱۱ (سید امیرحسین قاضی زاده‌هاشمی‌) را روی آنتن می برد.

برنامه‌های تبلیغاتی رادیو برای نامزدهای ریاست جمهوری در روز یکشنبه، به شرح زیر است:

رادیو ایران برنامه «شمارش معکوس» را با حضور میرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در ساعت ۱۸ پخش می‌کند؛ این شبکه همچنین گفت‌وگوی ویژه خبری مربوط به عبدالناصر همتی که در ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه دو پخش می‌شود را به صورت همزمان روی آنتن می برد.

رادیو جوان برنامه «صدای جوان» مربوط به کاندیدای شماره ۱۵ یعنی سید ابراهیم رئیسی را ساعت ۱۹ پخش می‌کند، بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۰ خواهد بود. همچنین بازپخش برنامه روز گذشته با حضور سعید جلیلی در ساعت ۱۰ صبح یکشنبه در رادیو جوان اتفاق می افتد.

رادیو اقتصاد هم برنامه «دومین گام» مربوط به کاندیدای شماره ۱۷ (علیرضا زاکانی) را در ساعت ۹ صبح به روی آنتن می‌برد؛ بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۶ است.  رادیو اقتصاد همچنین تکرار برنامه محسن مهرعلیزاده را ساعت ۱۶ یکشنبه پخش خواهد کرد.

رادیو پیام نیز پیام های انتخاباتی نامزدها خطاب به مردم را در طول روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ پخش می کند.

در سومین روز از تبلیغات کاندیداها در صداوسیما، رادیو فرهنگ برنامه ای ندارد.

 

منبع:ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.