هوشمندسازی پروژه‌های خطوط تولید فولاد مبارکه با اجرای طرح تحول دیجیتال

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت ایریسا گفت: برای تحقق طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه پروژه‌های مرتبط با خطوط تولید این شرکت هوشمندسازی می‌شوند.

کد خبر : 9709
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 17:14
هوشمندسازی پروژه‌های خطوط تولید فولاد مبارکه با اجرای طرح تحول دیجیتال
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، رسول سرائیان مدیرعامل ایریسا در آیین امضای تفاهم نامه فولاد مبارکه و ایرانسل گفت: امروز نخستین تفاهم‌نامه تحول دیجیتال فولاد مبارکه با ایرانسل امضا می‌شود که با امضای این تفاهم‌نامه شبکه ارتباطی جزیره‌ای به یک شبکه ارتباطی یکپارچه و هماهنگ تبدیل خواهد شد.

وی هدف از امضای این تفاهم‌نامه را فراهم‌سازی بستر فولاد مبارکه هوشمند در سال ۱۴۰۴ دانست و افزود: برای تحقق طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه پروژه‌های مرتبط با خطوط تولید این شرکت هوشمندسازی می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ایریسا خاطرنشان کرد: برای تحقق چشم‌انداز ۵ ساله طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه و انقلاب چهارم صنعتی نقشه راه هوشمندسازی این شرکت به ما می گوید که چگونه باید این مسیر ۵ ساله را طی کنیم.

هوشمندسازی پایش حمل سرباره در فولاد مبارکه

وی عنوان داشت: حوزه‌های شناختی طرح لجستیک هوشمند در کمیته راهبری فولاد مبارکه به تصویب رسید و هوشمندسازی پایش حمل سرباره در این شرکت به عنوان نخستین زیرشاخه لجستیک هوشمند با امضای تفاهم‌نامه با ایرانسل عملیاتی خواهد شد.

سرائیان با بیان این که کار مشترک با بدنه لایه‌های اجرایی و عملیاتی، یکی از بهترین اتفاقاتی است که توسط ایریسا و فولاد مبارکه در حال انجام است، عنوان کرد: در ۱۵ بهمن سال ۹۹، مناقصه طرح تحول دیجیتال فولاد مبارکه با حضور ۵ شرکت برگزار شد و نهایتاً شرکت ایرانسل در مناقصه برگزیده  شد که امروز افتخار این را داریم که نخستین قرارداد تحول دیجیتال را با شرکت ایرانسل امضا می‌کنیم.

وی اذعان داشت: توسعه نسل پنجم ارتباطی و اینترنت ضروری است، نسل پنجم از نظر سرعت در مقیاس میلیونی پوشش‌دهی دارد که طرح تحول دیجیتال نیز با فازبندی در کمیته راهبری فازبندی گردیده است.

فولادمبارکه به عنوان نخستین واحد صنعتی کشور تحت پوشش۵G  قرار می‌گیرد

مدیرعامل ایریسا ادامه داد: یکی از اصول مهم برای تحقق فولاد +۲۲ اتصال تمام بخش‌های شرکت فولاد مبارکه در شبکه‌ای هماهنگ و یک‌پارچه است که با اجرای نخستین گام در ریل‌گذاری تحقق سند تحول دیجیتال در کمتر از ۳ ماه دیگر شرکت فولادمبارکه به عنوان نخستین واحد صنعتی کشور تحت پوشش شبکه ارتباطی نسل پنجم قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که با اجرای طرح تحول دیجیتال در فولاد مبارکه، شبکه ارتباطی جزیره‌ای در فولاد مبارکه به شبکه ارتباطی یک‌پارچه و هماهنگ تبدیل می‌شود، یادآور شد: شرکت فولاد مبارکه برنامه‌ای ۵ ساله در راستای هوشمندسازی این شرکت تعریف کرده و در تلاش است با اجرای این برنامه به شرکتی هوشمند مبتنی بر نسل چهارم اقتصادی تبدیل شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.