مدیرعامل سایپا یدک عنوان کرد:

راهبرد سایپایدک بر وفاداری مشتری و توسعه خدمات نوین است

مدیرعامل سایپایدک، افزایش سهم بازار قطعات یدکی و ایجاد تجربه مشتری وفادار را از محورهای اصلی راهبرد سایپایدک عنوان کرد.
کد خبر : 44280
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مهر 1404 - 19:38
راهبرد سایپایدک بر وفاداری مشتری و توسعه خدمات نوین است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش سایپانیوز، رحیم علیشاهی در نشست شورای معاونان و مدیران شرکت سایپایدک، با تأکید بر لزوم تقویت شبکه خدمات پس از فروش، گفت: افزایش سهم سایپایدک از بازار قطعات یدکی و ایجاد تجربه‌ای یکپارچه برای مشتریان با استفاده از روش‌های نوین، رعایت اخلاق حرفه‌ای و ارتقای سطح خدمات در دستور کار قرار دارد.

وی رعایت اخلاق حرفه‌ای را عامل مؤثر در ارتقای بهره‌وری سازمانی دانست و افزود:سبک مدیریتی آینده باید مشارکتی و حمایتی باشد؛ زیرا تحقق برنامه‌ها و موفقیت پایدار زمانی امکان‌پذیر است که بر تخصص جمعی تکیه شود.

علیشاهی افزایش رضایتمندی مشتریان از سطح کیفیت خدمات را از اهداف کلان سایپایدک دانست و تصریح کرد: تمام اقدامات این شرکت باید با رویکرد تقویت و تثبیت برند و بهبود تجربه مشتری انجام شود.

وی در پایان با اشاره به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین و دیجیتال‌سازی در فرآیندهای خدمات پس از فروش گفت: توسعه شبکه آپشن شامل دیتیلینگ و اکسسوری، در کنار توجه به خواسته‌های مشتریان، می‌تواند حس همراهی و وفاداری نسبت به برند سایپایدک را تقویت کند. به همین منظور، تمام برنامه‌ریزی‌ها باید آینده‌نگر و بر پایه نیازهای واقعی مشتریان تدوین و اجرا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.