دستاوردهای کلیدی بانک دی در سال ۱۳۹۹ منتشر شد- بخش دوم
سپردههای قرضالحسنه مشتریان بانک دی در سال ۹۹ شاهد رشد ۴۱۷ درصدی بوده است.
کد خبر : 12401
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 شهریور 1400 - 14:25
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک دی، بررسی گزارش عملکرد این بانک در سال گذشته نشان میدهد که با برنامهریزیهای انجام شده و ارائه خدمات متنوع علاوه بر رشد سپردههای قرضالحسنه مشتریان، در همین دوره زمانی سپردههای مدت دار مشتریان نیز شاهد رشد ۳۲.۸ درصدی بوده است.
همچنین در سال ۱۳۹۹، درآمدهای ارزی بانک دی نیز شاهد ۱۱۳ درصد رشد بوده است.
بانک دی با ارائه خدمات جدید بانکی و گسترش شبکه تماس خود در سراسر کشور، موفق شده است رضایت مشتریان خود را بهدست آورد و با توسعه خدمات غیرحضوری و استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک گامهای بزرگی برای افزایش سهم خود از بازار مالی برداشته است.
برچسب ها :بانک دی ، خدمات بانکی ، رضایت مشتریان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰