از رضایتمندی کاربران تا پوشش میلیونی؛ فعالیت همراه اول ستودنی است

Print Friendly, PDF & Email

همراه اول یکی از شرکت‌های تابعه مخابرات ایران است که در سال ۱۳۷۲ با هدف ارایه خدمات تماس صوتی تلفن همراه تاسیس شد و هم اکنون بزرگترین شرکت مخابراتی کشور از نظر تعداد مشترکین است.

کد خبر : 32
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 11:53
از رضایتمندی کاربران تا پوشش میلیونی؛ فعالیت همراه اول ستودنی است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش خبرنگار وقت خبر  این اپراتور مخابراتی در آغاز تنها برقراری مکالمات صوتی را در دستور کار خود داشت اما پس از گذشت ۱۰ سال سرویس پیام کوتاهش را راه اندازی کرد و ۵ سال بعد از آن اینترنت به لیست سرویس‌های همراه اول اضافه شد.

هیئت وزیران درجلسه مورخ ۸۳/۰۵/۱۴ بنا به پیشنهاد شماره ۱۳۸۹۷/۱۰۰ مورخ ۸۳/۰۵/۱۴ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و به استناد مواد ۲ و ۴ قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران – مصوب ۱۳۷۹ و مصوبه شماره ۷۶۰۱۶/۱۹۰۱ مورخ ۸۲/۰۴/۲۴ شورای عالی اداری در اجرای بند ب ماده ۱ قانون مذکور – با تجدید سازمان و تغییر نام و اصلاح اساسنامه مرکز سنجش از دور ایران به شرکت ارتباطات سیار ایران، اساسنامه شرکت را با سرمایه ۲۰۰۰ میلیارد ریال تصویب نمود و کلیه وظایف امور ارتباطات سیار شرکت مخابرات ایران به شرکت ارتباطات سیار ایران واگذار شد. با جدی شدن خصوصی سازی صنعت مخابرات کشور و اهمیت حضور در بازار رقابت تجاری، این شرکت از سال ۱۳۸۶، دارای «نام»، «نشان»، «رنگ» و «شعار» تجاری وی‍ژه خود شد. همچنین در سال ۸۹ پس از خصوصی شدن شرکت مخابرات ایران، این شرکت از سهامی خاص به سهامی عام تبدیل شد.
سرویس‌های ویژه ای که هم اکنون مشترکین همراه اول از آن بهره مند هستند شامل اینترنت نسل ۳و ۴و.۵، وای فای اول، سامانه خدمات آنلاین همراه من، باشگاه فیروزه ای، سیم کارت کودک، سیم کارت دانشجو، انتقال و انتظار مکالمه، مکالمه گروهی، محدودیت مکالمه، اتصال به نمابر و دیتا، پیام کوتاه، پیام صوتی، تماس بان، پرداخت همراه و سرویس رومینگ بین‌الملل ‌می باشد.
رشد ۲۱ درصدی درآمد همراه اول
حمید فرهنگ مدیرعامل همراه اول در تاریخ یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه از رشد ۲۱ درصدی درآمد همراه اول در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته درآمدهای همراه اول به میزان ۲۱ درصد رشد و سهم بازار این شرکت نیز افزایش داشته است.
مدیرعامل همراه اول افزود: تمرکز برنامه‌های همراه اول روی توسعه تحول دیجیتال و ارائه سرویس‌های سازمانی ( بی ۲ بی) است.
نماینده مجلس: رضایتمندی کاملی از ارائه خدمات ارتباطی همراه اول وجود دارد
اصغر سلیمی، نماینده مردم سمیرم در کجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نبض بازار با اشاره به نحوه فعالیت اپراتور همراه اول در ارائه خدمات نوین ارتباطی به مردم گفت : تکنولوژی ارتباطی از طریق اپراتور همراه اول بسیار پیشرفته کرده و تا مناطقی چون عشایر و روستا گسترش داشته است.

وی تاکید کرد: همچنین اپراتور همراه اول در حوزه های زیادی اعم از حوزه اینترنت، اینترنت پر سرعت و فیبر نوری بسیار خوب عمل کرده است.

این نماینده مجلس بیان داشت:همچنین این اپراتور منابع هنگفتی را برای بهبودی ارتباطات در شهرستان هزینه می‌کند و با احداث سایت های مختلف درصدد پوشش گسترده ارتباطات است.

سلیمی تاکید کرد: به عنوان مثال همراه اول در ۳ الی ۴ سال اخیر در شهرستان سمیرم ۱۲۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است و این تلاش ستودنی است.
این نماینده مجلس بیان داشت: اقدامات مهمی در اپراتور همراه اول صورت پذیرفته که بسیار شایان توجه است و ما هم از نحوه خدمات رسانی این اپراتور رضایت کامل داریم.
در حال حاضر شرکت ارتباطات سیار ایران اولین و بزرگترین اپراتور شبکه تلفن همراه ایران با حدود ۸۳ میلیون سیم کارت واگذار شده می‌باشد.

پوشش شبکه
همچنین کلیه شهرها، جزایر مسکونی و ۸۷ درصد شهرستان‌های کشور تحت پوشش نسل دوم همراه اول می‌باشد.
افتخارات
این شرکت در دو سال پیاپی موفق به کسب رتبه نخست اپراتوری در جشنواره فاوا و در چهار سال متوالی موفق به دریافت گواهینامه ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شده است.
همچنین برند همراه اول در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.