مراسم رونمایی از «تیک آبی» صبا ویژن

مراسم رونمایی از «تیک آبی» و بازطراحی لوگو و سایت صبا ویژن، صبح امروز ۵ مرداد ماه، با حضور خبرنگاران حوزه تکنولوژی و مدیران ارشد این هلدینگ برگزار شد.
کد خبر : 15973
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 مرداد 1401 - 19:13
مراسم رونمایی از «تیک آبی» صبا ویژن
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، پس از نمایش یک ویدئوی کوتاه، از لوگو و سایت بازطراحی شده صبا ویژن رونمایی شد و پس از آن، پلتفرم تحلیل اینستاگرام با نام تیک آبی به حضار معرفی شد.

محمد، ولی پور، قائم‌مقام مدیرعامل و مدیر تجاری صباایده در این نشست گفت: صباویژن آژانس تبلیغات دیجیتالی هلدینگ صباایده است که حدود ۱۶ سال سابقه فعالیت دارد. از ابتدا تمرکز صباویژن روی محصولات داخلی از جمله میهن‌بلاگ و کلوپ بود. در آن زمان فقط تبلیغات بنری وجود داشت. سال ۸۹ با ظهور آپارات، ما به دنیای تبلیغات ویدئویی وارد شدیم. با وجود آپارات تمرکز خود را روی ویدئو مارکتینگ گذاشتیم و درحال حاضر، رهبر تبلیغات ویدئویی کشور هستیم.

به گفته، ولی پور، زمانی که صباویژن روی ویدئو مارکتینگ کار می‌کرد با مشکل کمبود محتوای تبلیغاتی ویدئویی روبه‌رو شد. به همین دلیل در آن زمان آژانس تبلیغاتی صباویژن از نو فرم‌دهی شد و سرویس‌دهی به مشتریان را در فرم‌های مختلف از ایده‌پردازی، مشاوره و… ادامه داد.

مدیر تجاری صباایده ادامه داد: پس از آن ظهور شبکه‌های جدید اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام، به نفع ما شد و فعالیت‌های ما گسترش یافت. این زمان بود که صباویژن وارد حوزه تبلیغات سوشال شد و اکنون هم به تیک آبی رسیدیم.

ولی پور توضیح داد صباویژن قبلا روی حوزه B۲B متمرکز بوده و حالا به سمت تبلیغات در حوزه B۲C قدم گذاشته است.

رونمایی از تیک آبی

حمیدرضا سلیمانی، مدیر مارکتینگ صباویژن، با معرفی پلتفرم تیک آبی در خصوص این ابزار جدید توضیح داد: طراحی و توسعه تیک آبی بیش از یک و نیم سال طول کشیده است. تیک آبی در ۳ قسمت فعالیت می‌کند. قسمت اول در مورد تجزیه و تحلیل اطلاعات صفحه کاربر مشتری است. قسمت دوم در مورد تحلیل صفحه هدف یا رقباست و قسمت سوم نیز ارائه لیستی از ۳ هزار و ۵۰۰ صفحه تبلیغ‌کننده است.

پلتفرم تیک آبی با ۴ الگوریتم فالوور‌های روح را شناسایی می‌کند.

• نام کاربری عجیب و نامتعارف
• صفحه بدون عکس پروفایل
• صفحه بدون پست
• صفحه بدون تعامل با پیج مشتری

سلیمانی معتقد است حذف کردن فالوور‌های روح، اینگیجمنت صفحه را بالا می‌برد و یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی است که تیک آبی به مشتریان ارائه می‌کند. از دیگر قابلیت‌های تیک آبی می‌توان به امکانات مختلف برای قرعه‌کشی از جمله قرعه‌کشی در یک صفحه، در یک پست خاص، براساس کامنت یا لایک اشاره کرد.

به گفته سلیمانی برای جذب فالوور‌های رقبا و نمایش تبلیغ به آنها، تیک آبی فالوور‌های رقیب را ارزش‌گذاری می‌کند و با جزئیات اطلاعات فالور‌های رقیب را بر اساس ارزشی که برای کسب‌وکار شما دارند، ارائه می‌دهد.
همچنین قابلیت آگهی‌های هدف، تبلیغات رقبا و اطلاعات آن که در کدام صفحات تبلیغ منتشر شده را نشان می‌دهد.

لیست بهینه نیز قابلیتی است که منطبق بر رفتار فالوور رقیب ارائه می‌کند، برای مثال، کدام فالوور‌ها بازدید ویدئو بالاتری داشته یا کدامشان تعامل بیشتری در استوری دارند.

سلیمانی توضیح داد در قسمت بازخورد آگهی نیز به کاربر نشان می‌دهیم چه تعداد کاربر جدید از یک تبلیغ به شما اضافه شده و لیست فالوور‌ها نیز قابل مشاهده است. همچنین هزینه استفاده از این پلتفرم ۲۵ میلیون تومان است.

در پایان نیز نشست پرسش و پاسخ خبرنگاران حوزه تکنولوژی با مدیران تجاری و مارکتنیگ صبا ویژن برگزار شد و به سوالات خبرنگاران درباره صبا ویژن و تیک آبی پاسخ داده شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.