بانک رفاه کارگران در پاسخ گویی به مشتریان، بانک برتر شد
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، بر اساس گزارش سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، در بررسی عملکرد چهار ماهه اول سال جاری بانکها و موسسههای مالی (فروردین تا تیرماه)، بانک رفاه کارگران بانک برتر کشور در شاخص “سریعترین زمان پاسخ گویی به سوالات و درخواستهای مردمی” بوده است.
بر اساس این گزارش، زمانبندی پاسخ گویی به سوالات و درخواستهای مردمی، طبق قانون نباید بیشتر از ۱۰ روز باشد و بر این اساس بانک رفاه کارگران با میانگین دو روز، سریعترین بانک کشور در رسیدگی به درخواستهای مردمی بوده است.
در گزارش این سامانه، پس از بانک رفاه کارگران، بانکهای تجارت و مسکن در رتبههای بعدی قرار دارند.
شایان ذکر است، در سال گذشته نیز بانک رفاه کارگران موفق شد با میانگین ۹ روز، برترین بانک کشور در شاخص” پاسخ گویی به مشتریان در سریعترین زمان” شود.
برچسب ها :بانک برتر ، بانک رفاه کارگران، ، پاسخ گویی به مشتریان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰