نگاه ویژه بانک ملی ایران به بانکداری جامع و بانکداری شرکتی
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیزنژاد در این نشست که بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران نیز حضور داشت، ضمن تقدیر از عملکرد برتر شعبه مرکزی در میان شعب مستقل تهران، افزایش منابع و کاهش ناترازی بانک، ایجاد بانکداری جامع در جهت رفع نیازهای مالی مشتریان بزرگ و بانکداری شرکتی جهت رفع نیازهای مالی مشتریان خرد را با توجه به تاکید مدیرعامل بانک از الویتهای شعبه مرکزی تا پایان سال بر شمرد.
بیژن مقدم بیرانوند معاون امور شعب و بازاریابی تهران نیز بر جذب منابع با رویکرد منابع ارزان قیمت، کاهش قیمت تمام شده، افزایش درآمدهای غیر مشاع، استفاده از درگاههای الکترونیک و افزایش پایانههای فروش با توجه به آغاز جشنواره طرح پذیرنده ملی شرکت پرداخت الکترونیک سداد جهت افزایش سهم در بازار و همچنین عدالت محوری و شایسته سالاری در انتصابات جهت ایجاد انگیزه همکاران تاکید کرد.
صفاری رییس شعبه مرکزی بانک نیز ضمن ارائه گزارش کامل از روند فعالیتهای انجام شده شعبه در ۶ ماه نخست سال، تشکیل کارگروههای منابع، مصارف، وصول مطالبات، سود و زیان و بهبود فرآیندها، استفاده از ظرفیت حداکثری کارکنان، شایسته سالاری و عدالت محوری در انتصابات و… را از مهمترین اقدامات انجام شده برشمرد.
برچسب ها :بانک ملی ایران ، بانکداری جامع ، بانکداری شرکتی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰