توسعه خرده فروشی در بیمه دی

بیمه دی در راستای راهبرد توسعه خرده فروشی در سال جدید به دنبال افزایش فروش و سهم بازار در تعدادی از رشته‌های بیمه‌ای با رعایت مدیریت ریسک است.
کد خبر : 20910
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 11:25
توسعه خرده فروشی در بیمه دی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، پس از بازنگری راهبردی در سال ۱۴۰۱ چشم انداز بیمه دی تا افق زمانی سال ۱۴۰۳ ارزش آفرینی پایدار، تجربه خوشایند مشتریان و شبکه فروش تعیین شده است. همچنین اهداف بیمه دی برای حفظ حداقل ۲ درصد  بازار و ایجاد پرتفویی با حداقل ۸۰ درصد خرده فروشی و ۱۰ درصد بیمه‌های زندگی، افزایش سالانه ۲۰ درصد نمایندگی ها، افزایش ماندگاری مشتریان با ارزش سالانه به میزان ۱۰ درصد و کاهش هزینه‌های اداری و عمومی به میزان کمتر از میانگین شرکت‌های بیمه خصوصی تعیین گردیده است.

این شرکت در راستای راهبرد توسعه خرده فروشی در سال جدید به دنبال افزایش فروش و سهم بازار در تعدادی از رشته‌های بیمه‌ای با رعایت مدیریت ریسک است.

۱. در رشته ثالث و رشته بدنه با توجه به افزایش تورم و رشد ارزش خودرو‌ها به دنبال توسعه سهم بازار با رعایت کنترل ضریب سختی می‌باشد.

۲. در رشته زندگی، سیاست شرکت افزایش سهم بازار با توسعه شبکه فروش و تمرکز بر خرده فروشی است.

۳. در رشته‌های مهندسی و نفت انرژی سیاست بیمه دی حفظ سهم بازار از طریق مشارکت‌های کنسرسیومی است.

۴. در رشته آتش سوزی و مسئولیت سیاست بیمه دی حفظ سهم بازار می‌باشد.

بیمه دی براساس نظام برنامه ریزی و بررسی عملکرد‌ها برنامه‌های عملیاتی فوق را پایش نموده و اجرای همه جانبه آن را پیگیری می‌نماید تا به اهداف مورد نظر خود دست یابد

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.