معاون فناوری اطلاعات بانک ملی ایران عنوان کرد:
گام نخست هوشمندسازی شعب با کاهش زمان انتظار مراجعات حضوری از طریق سامانه نوبت دهی بله
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار با تاکید بر اینکه تاکنون ۲۵ استان کشور به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده اند، افزود: کاهش زمان انتظار و مدیریت ساماندهی مراجعات حضوری یکی از اهداف بانک ملی ایران در راستای تکریم و ارتقای مشتری مداری است که بر این اساس مشتریان میتوانند با استفاده از سامانه مذکور، به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند.
وی تصریح کرد: در همین راستا و در قالب پلتفرم بله، بحث نوبت دهی غیرحضوری را راه اندازی کردیم و تاکنون نیز استقبال خوبی از سوی مشتریان صورت گرفته است.
ماهیار تاکید کرد: پیش بینی ما این است که بتوانیم تا پایان سال با توجه به استقبال مشتریان و همین طور آمادگی شعب، هم وسعت جغرافیایی و هم تعداد شعب بیشتری را با این سامانه پوشش دهیم تا مردم بتوانند با توجه به افزایش مراجعات حضوری ماههای پایانی سال به شعب، از مزایای این سرویس بهرهمند شوند.
عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران ادامه داد: دریافت نوبت غیرحضوری هم بر اساس نزدیکترین موقعیت جغرافیایی به مشتری و هم بر اساس جست و جوی منطقه و کد شعبه امکان پذیر است. ضمن اینکه اسامی شعب مجهز به سامانه نوبت دهی هوشمند در سایت بانک ملی ایران و پلتفرم بله قابل دسترسی هستند.
لازم به ذکر است، ارایه خدمات هوشمند نوبت دهی، ارایه خدمات بانکی به صورت غیرحضوری، ارایه گزارشهای مدیریتی برخط و منعطف و استفاده از نسل جدید سیستم نظرسنجی از مهمترین مشخصات سامانه هوشمند نوبت دهی پارس بانک ملی ایران است.
دکتر ابوالقاسم صادقی مدیرعامل شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز در این بازدید با تاکید بر اینکه خدمات الکترونیک و غیرحضوری یکی از ابزارهای تسهیل و روان سازی خدمات بانکی است، گفت: یکی از گلوگاههای این مهم، مدیریت نوبت و مراجعات مشتریان است و از آنجا که بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین بانکهای کشور، سهم بالایی در مراجعات حضوری مشتریان به شعب را داراست، سرویس جدید نوبت دهی هوشمند را از طریق پیام رسان بله راه اندازی کردیم تا مشتریان در موعد مقرر و با کمترین معطلی سرویس مورد نظر خود را در شعبه دریافت کنند.
وی با بیان اینکه در بازار صنعت بانکی کشور این خدمت در مقایسه با خدمات مشابه سایر بانک ها، فراگیرترین وسعت و گستره را داراست و به تجهیزات سخت افزاری خاصی وابسته نیست، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که این خدمت به پوشش حداکثری برسد و در چند ماه آینده تمام شعب بانک ملی ایران یا شعب پر تردد که بالغ بر یک هزار شعبه هستند، بتوانند از این خدمت بهرهمند باشند.
قربانی مدیر نرم افزار شرکت پارس تکنولوژی سداد نیز درباره نحوه نوبت گیری آنلاین از طریق اپلیکیشن بله گفت: برای دریافت نوبت آنلاین باید به منوی بانک من رفته و سپس بازوی نوبت دهی ملی را انتخاب کنید. با شروع به فعالیت این بازو، گزینه دریافت نوبت از شعبه فعال خواهد شد.
وی ادامه داد: به طور نمونه، برای دریافت نوبت میتوان کد شعبه یا نام آن را وارد کرد. در مرحله بعد مشخصات شعبه، تعداد باجههای در حال خدمت رسانی و مدت زمان پاسخگویی هر باجه مشخص میشود که میتوان به مرحله رزرو نوبت رفت. سپس با وارد کردن کد ملی و شماره همراه، صفهای فعال و در حال خدمت رسانی شعبه همانند صف دریافت و پرداخت نمایش داده میشود که پس از انتخاب صف، زمان و شماره نوبت اطلاع رسانی خواهد شد. در مرحله آخر هم زمانی که مشتری در شعبه حضور میباید، باید گزینه اعلام حضور در شعبه از سوی کاربر فعال شود و با این اقدام، نوبت اخذ شده توسط باجه در صف فراخوانی قرار میگیرد.
برچسب ها :اپلیکیشن بله ، بانک ملی ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰