ارائه خدمات با کیفیت از شاخصههای شعب بانک ایران زمین
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی ایران زمین؛ در ابتدای جلسه محمود حسن شاهی مدیر منطقه بانکداران را سربازان خط مقدم عرصه خدمت به مشتری دانست و گفت: رفتار، کردار و توانمندی متصدیان بانکی در میزان موفقیت بانک تاثیر فراوانی دارد و وجود این کارکنان نقش مهمی در حیات سازمان ایفا میکند.
حسن شاهی بر یکسان بودن کلام و رفتار بانکداران تاکید کردند و افزودند: صدای رفتار از صدای گفتار بلندتر است.
مدیر شعب استان متصدیان را مدیران و روسای آینده دانست و خاطرنشان کرد: با شناسایی مهارتهای خویش شایستگی خود را برای ارتقاء به پستهای بالاتر نشان دهید.
حسن شاهی نقش ارائه خدمات بانکداری دیجیتال را مهم بیان کرد و گفت: جایگاه بانک ایران زمین در این زمینه بسیار قابل توجه است و با سرمایه گذاریهای وسیعی که در جهت زیرساختهای آن انجام شده است، در آینده نزدیک بانک ایران زمین را به بانکی بی رقیب تبدیل خواهد ساخت.
در ادامه سید مهدی فاطمی معاون شعب استان ضمن بررسی نمرات نظرسنجی کارکنان گفت: رفتار حرفهای پرسنل به عنوان یکی از ارکان مهم حفظ اعتبار و حسن شهرت بانک است.
فاطمی افزود: احترام درکنار ارائه خدمات با کیفیت و آگاهی از قوانین و مقررات از مهمترین ارزشها و اصول بانکداری هستند.
معاون شعب استان بانکدار را سرمایهای با ارزش برای بانک دانست که به مشتری و زمان او اهمیت میدهد و در جهت ارائه اطلاعات صحیح و خدمات مورد نیاز ایشان تمام تلاش خود را به کار میگیرند.
برچسب ها :بانک ایران زمین ، بانکداری دیجیتال
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰