در سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مدار صورت گرفت:
اهدای تندیس واحد مشتری مدار به شرکت نفت ایرانول
سومین اجلاس سراسری یکصد واحد مشتری مداری، با هدف قدردانی از پیشگامان این عرصه روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.
کد خبر : 23050
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اسفند 1401 - 15:52
به گزارش وقت خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، جشنواره ملی یکصد واحد مشتری مدار، در راستای ارزیابی و معرفی سازمانهای مشتری مدار برگزار و از تلاشهای شرکت نفت ایرانول در راستای اعتلای فرهنگ مشتری مداری قدردانی شد.
بر اساس این خبر، در این مراسم ایرانول به دلیل توجه و اهتمام ویژهای که در جهت افزایش رضایت مشتریان خود به عنوان یک اصل مدیریتی قائل است، موفق به دریافت تندیس و لوح سپاس شد.
گفتنی است، در این گردهمایی راهکارهای افزایش سهم بازار با تاکید بر کرامت مشتری، تبیین جایگاه حمایت از حقوق مصرف کنندگان و بررسی انعکاس صدای مشتری در تامین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان مورد توجه و بحث و بررسی قرار گرفت.
برچسب ها :نفت ایرانول
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰