نفت بهران با تبلیغات هنگفت بدون پیشرفت
تبلیغات در خدمت فروش قرا می گیرد به این معنی که مدیران شرکتهای مختلف با صرف هزینه ی تبلیغات انتظار بازخورد دارند تا با بیشتر شدن فروش علاوه بر اینکه سرمایه ی از دست داده بابت تبلیغات را جبران کنند در بخش فروش با گرفتن سهم بیشتری از بازار به سرمایه ی شرکت اضافه کنند.
تبلیغات در خدمت فروش قرا می گیرد به این معنی که مدیران شرکتهای مختلف با صرف هزینه ی تبلیغات انتظار بازخورد دارند تا با بیشتر شدن فروش علاوه بر اینکه سرمایه ی از دست داده بابت تبلیغات را جبران کنند در بخش فروش با گرفتن سهم بیشتری از بازار به سرمایه ی شرکت اضافه کنند.
به گزارش “وقت خبر“شرکت نفت بهران که قرار است در سال جدید حسابی بریز و بپاش تبلیغاتی راه بیندازد در پایان سه ماهه ی نخست سال ۴۹ میلیارد و ۹۶۴ میلیون ریال هزینه تبلیغات خود کرده و قرار است تا پایان سال ۴۳۳ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال برای این کار هزینه کند.
بررسی صورتهای مالی دوره های مختلف این گروه نفتی نشان می دهد که بهرانی ها با صرف هزینه هنگفت برای تبلیغات تا سه ماهه نخست سال جاری از آمار فروش سه ماهه ی ۹۷ عقب هستند.
بهرانی ها در سه ماهه ی ۹۷ توانسته بودند ۱۰۹.۳۳۱ مترمکعب محصول تولید کنند که در سه ماهه ۹۸ این مقدار به ۹۲.۳۵۴ مترمکعب کاهش یافت تا با این حساب نفت بهران ۱۶ درصد از آمار سه ماهه ی ۹۷ عقب باشد. حالا باید دید که با برآورد هزینه ی بالای تبلیغات ، این گروه نفتی خواهد توانست به رکورد فروش خود در سال ۹۷ حمله کند یا خیر؟
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰