در بررسی‌های وقت خبر مشخص گردید؛

درآمد‌های بانک صادرات از تسهیلات اعطایی افزایش یافت

درآمد‌های بانک صادرات از تسهیلات اعطایی در اردیبهشت ماه و فروردین ماه امسال افزایش یافت.
کد خبر : 24501
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 - 8:32
درآمد‌های بانک صادرات از تسهیلات اعطایی افزایش یافت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، بانک صادرات طی عملکرد ۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ از محل تسهیلات اعطایی مبلغ ۸۳۹۸ میلیارد تومان درآمد کسب نموده است میزان درآمد این بانک در مدت مشابه سال قبل ۶۰۸۸ میلیارد تومان بود.

افزایش ۳۸ درصدی درآمد از محل تسهیلات اعطایی

بانک صادرات که با نماد وبصادر در بازار سرمایه شناخته می‌شود در ۲ ماهه ابتدایی سال گذشته ۶۰۸۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی درآمد شناسایی کرده بود که در مدت مسابه سال جدید با افزایش ۳۸ درصدی درآمد این بانک از این بخش به مبلغ ۸۳۹۸ میلیارد تومان رسید.

وبصادر با سرمایه ثبت شده ۱۷۵۳۵۳ میلیاردی طی عملکرد ۲ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزد‌های دریافتی مبلغ ۹۰۹۷ میلیارد تومان درآمد محقق نموده و از محل هزینه مالی، سود سپرده‌هاو کارمزد‌ها مبلغ ۳۲۹۶ میلیارد تومان هزینه شناسایی نموده است.

رشد ۳۴ درصدی درآمد‌های بانک صادرات

جمع درآمد محقق شده بانک صادرات از ابتدای سال مالی تا پایان ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ به مقدار ۶۸۷۶ میلیارد تومان بود که با افزایش ۳۴ درصدی در اردیبهشت و فروردین ماه سال جدید به میزان ۹۰۹۷ میلیارد تومان رسیده است. همچنین درآمد این بانک از بخش کارمزد‌های دریافتی با رشد ۱۶ درصدی از مبلغ ۵۲۳ میلیارد تومان به میزان ۶۰۵ میلیارد تومان در ۲ ماهه ابتدایی سال رسیده است.

مانده سپرده بانک صادرات به ۳۰۹۶۲ میلیارد تومان رسید

طبق اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال مانده سپرده گذاری‌های وبصادر به میزان ۱۴۸۶۰ میلیارد تومان در ۲ ماهه ابتدایی سال گذشته بود که با رشد ۱۰۸ درصدی به مبلغ ۳۰۹۶۲ میلیارد تومان در اردیبهشت و فروردین سال جدید رسیده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.