موهبتی در ارتباط بی واسطه با مشتریان تاکید کرد:
حضور پرقدرت مدیران برای پاسخگویی به مشتری/ مشکل مشتری در کمترین زمان ممکن بررسی و رفع شود
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ طی اطلاع رسانی صورت گرفته از درگاههای اطلاع رسانی مختلف، مهندس موهبتی به همراه معاونین و برخی از مدیران ستادی در محل دفتر مدیرعامل پاسخگوی تماس زیاندیدگان، بیمه گزاران و بیمه شدگان بودند.
بنا بر این گزارش؛ مدیر عامل بیمه دی در حاشیه این برنامه توجه ویژه به مشتری مداری و ارائه خدمات به مشتریان و ذینفعان شرکت را از جمله اهداف مهم شرکت برشمرد و اهتمام تمامی ارکان شرکت بر پاسخگویی و بهبود فرآیندهای خدمت رسانی را یکی از دو بال عملیاتی برنامههای شرکت معرفی کرد.
مهندس طاهر موهبتی با بیان اینکه امروزه نگهداشت مشتری و ارائه خدمات نوین و بر پایه تکنولوژی و فناوری میتواند زمینه ساز ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت بیمه دی باشد؛ افزود: این مهم با حفظ بستر ارتباط با مشتری، شنیدن دغدغههای آنها و بهبود و پایش دستورالعملهای اجرایی به منصه ظهور خواهد رسید.
وی پیگیری و درخواست پاسخگویی را حق طبیعی مشتریان عنوان و بیان کرد: اینکه مشتری در میان ۳۸ شرکت فعال صنعت بیمه، شرکت بیمه دی را برای دریافت خدمات انتخاب کرده است باید برای مدیران و همکاران این شرکت موضوعی قابل اهمیت تلقی شود و حتی اگر در برخی موارد به سبب وجود موانع قانونی و بخشنامههای موجود در اسناد بالادستی امکان برآورده ساختن نیاز مشتری وجود نداشته باشد؛ باید مستقیم و بدون واسطه با او صحبت کرد و در جریان امور قرارش داد اهمیت و ارزش مشتری از نگاه سازمان باید برای او تبیین شود که این مهم قطعاً در نگاه مشتری اثر داشته و در وفاداریش به برند ما موثر خواهد بود.
مدیر عامل بیمه دی با تاکید بر اینکه از امروز باید قویتر و با شتاب بیشتری برای پاسخگویی به مشتری در صحنه حضور داشته باشیم از مدیران خود خواست: حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت تمامی موارد در چارچوب قوانین و مقررات پیگیری نمایند و نتیجه توسط مدیریت امور مشتریان و خدمات پس از فروش به آنها ابلاغ کنند.
برچسب ها :بیمه دی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰