صورت وضعیت درآمدهای وبصادر؛

درآمد ۴ هزار و ۷۷۶ میلیاردی وبصادر از محل تسهیلات اعطایی

بانک صادرات در دوره یک ماهه شهریور از محل تسهیلات اعطایی ۴ هزار و ۷۷۶ میلیارد تومان درآمد کسب نموده است.
کد خبر : 26844
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 16:12
درآمد ۴ هزار و ۷۷۶ میلیاردی وبصادر از محل تسهیلات اعطایی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، بانک صادرات که با نماد وبصادر در بازار سرمایه شناخته می‌شود در دوره ۱ ماهه  منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ به میزان ۴ هزار و ۷۷۶ میلیارد تومان از محل تسهیلات اعطایی درآمد شناسایی کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد بوده است.

علاوه بر این وبصادر در دوره یک ماهه شهریور ماه به از محل محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزد‌های دریافتی مبلغ ۶ هزار و ۹۵۵ میلیارد تومان درآمد شناسایی نموده است و در مقابل از محل هزینه مالی، سود سپرده‌هاو کارمزد‌ها مبلغ ۴۲۱۹ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده است.

افزایش ۱۶ درصدی کارمزد‌های دریافتی

براساس تاره‌ترین اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال بانک صادرات در دوره یک ماهه شهریور سال گذشته ۵۱۶ میلیارد تومان از محل کارمزد‌های دریافتی درآمد کسب نموده بود که با رشد ۱۶ درصدی  در شهریور ۱۴۰۲ این مبلغ به میزان ۵۹۹ میلیارد تومان رسید.

علاوه براین درآمد سپرده گذاری‌های این بانک در ماه گذشته بالغ بر ۳۸۲ میلیارد تومان و درآمد سرمایه گذاری‌های آن به ۱۲۴۱ میلیارد تومان رسیده است.

افزایش سپرده‌های بلند مدت یک ساله در بانک صادرات

بانک صادرات یا سرمایه ثبت شده ۱۷۵۳۵۳ میلیاردی در شهریور ماه سال گذشته ۴۱۰ میلیارد تومان سپرده بلند مدت یک ساله داشت که امسال با رشد ۸۰ درصدی این سپرده به مبلغ ۷۳۸ میلیارد تومان رسید.

سایر سپرده‌های این بانک به ترتیب شامل سپرده‌های کوتاه مدت ۴۹۳ میلیارد تومان، سپرده‌های کوتاه مدت ویژه ۱.۶ میلیارد تومان، سپرده‌های بلند مدت دو ساله ۶۷۲ میلیارد تومان، سپرده‌های بلند مدت سه ساله ۸۵۵ میلیارد تومان، گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام ۱۰۵۷ میلیارد تومان، سپرده‌های کوتاه مدت ارزی ۵۸ میلیارد تومان و سایر سپرده گذاری‌ها ۱۴۲ میلیارد تومان می‌باشد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.