آقای کیوان خسروی شما چه تخصصی در حوزه خودرو دارید؟
خسروی که از مدیران یقه سفید غیرخودرویی کشور است احتمالا با سمتی که در شورای امنیت دارد همچنان با خیال راحت به مسئولیت خود در ایساکو ادامه می دهد و این تعبیر به وجود می آید که راز بقای او در این گروه مربوط به آمد و شد او در بین برخی سیاسیون است. اما در این میان باید به چند سؤال پاسخ داد؛
ارتباط سخنگویی شورای امنیت با ریاست هیئت مدیره ایساکو چیست؟
رزومه خسروی تا قبل از حضور در تام ایران خودرو در بخش خودرویی کدام است؟
چرا با وجود تغییرات زیاد در هیئت مدیره ایساکو همچنان خسروی پایه ثابت این هیئت مدیره است؟
به گزارش “وقت خبر“چندسال گذشته در بخش خودرویی را می توان به نام مدیران غیرخودرویی نامگذاری کرد. حوزه ی خودرو در چندسال گذشته محل آمد و رفت افرادی بوده که بارزترین ویژگی مشترک همه ی آنها حضور در بین یقه سفیدها بود. در این میان برخی از افراد که استقبال و بدرقه کننده هیئت مدیره و مدیرعاملهای زیادی بودند همچنان جا پای خود را محکم می بینند و سؤالی که ایجاد می شود اینست که با اینهمه تغییر در یک بخش چرا عده ای بدون تغییر به کار خود ادامه می دهند. کیوان خسروی از جمله مدیران غیرخودرویی است که در حال حاضر سخنگوی شورای امنیت ملی است و ریاست هیئت مدیره ایساکو را برعهده دارد.
کیوان خسروی که در گروه ایساکو به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت می کند در ابتدا عضو هیئت مدیره تام ایران خودرو شد و بعد از آن وقتی که نمکین به عنوان مدیرعامل به ایساکو اضافه شد در یک تغییر داخلی به این مجموعه پیوست. کیوان خسروی که در گروه ایساکو تاکنون نمکین و حسینی را که تا پیش از این مدیرعامل ایساکو بودند بدرقه کرده در زمان مونسان نیز همچنان صندلی خود را بدون هیچ مسئله ای در اختیار دارد.
خسروی که از مدیران یقه سفید غیرخودرویی کشور است احتمالا با سمتی که در شورای امنیت دارد همچنان با خیال راحت به مسئولیت خود در ایساکو ادامه می دهد و این تعبیر به وجود می آید که راز بقای او در این گروه مربوط به آمد و شد او در بین برخی سیاسیون است. اما در این میان باید به چند سؤال پاسخ داد؛
ارتباط سخنگویی شورای امنیت با ریاست هیئت مدیره ایساکو چیست؟
رزومه خسروی تا قبل از حضور در تام ایران خودرو در بخش خودرویی کدام است؟
چرا با وجود تغییرات زیاد در هیئت مدیره ایساکو همچنان خسروی پایه ثابت این هیئت مدیره است؟
مدیران غیرخودرویی یکی از آسیب های مهلک این بخش هستند و بر کسی پوشیده نیست که باید در این سیاستها تجدید نظر کرد. جدا از همه اینها برخی از انتصابها که به واسطه حضور این افراد صورت می گیرد حتما مشکلاتی را در بخش خودرو ایجاد خواهد کرد که شاید برای از بین بردن این چالش ها باید هزینه هایی را پرداخت کرد.
برچسب ها :ایساکو ، غیرخودرویی ، کیوان خسروی ، وقت خبر
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰