کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد

کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی با ترجمه رضا لیاقت‌ورز منتشر شد.
کد خبر : 27757
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 آبان 1402 - 8:51
کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی به قلم پل اومهونی و سام دروس منتشر شد.

این کتاب توسط رضا لیاقت‌ورز که خود روزنامه نگار، دانش آموخته مقطع دکتری است ترجمه شده است.

لیاقت‌ورز که خود سابقه مدیریت روابط عمومی بانک کشاورزی، صندوق توسعه ملی و روابط عمومی بانک گردشگری را در سابقه کاری خود دارد با هدف اینکه چگونه می‌توان راه و روش بازاریابی کسب‌وکار خود را با تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی متحول کرد، این کتاب را ترجمه کرده است.

قیمت کتاب نگاهی نو به تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی ۱۲۰ هزار تومان است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.