فجر ملی/ پاسخگویی معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران به سوالات مشتریان
به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات و هیات همراه در راستای تکریم مشتریان و ارتباط بی واسطه با مشتریان، پاسخگوی سوالات و مشکلات آنان درباره موضوعات انفورماتیک و خدمات الکترونیکی بانک بودند.
مختاریان در این بازدید طی سخنانی گفت:بانک ملی ایران دارای بیشترین مشتری خرد در کشور است و از این رو تعداد تماس تلفنی مشتریان با این مرکز در مقایسه با سایر بانک ها، قابل مقایسه نیست.
وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد مرکز ارتباط مردمی بانک، تاکید کرد:روند ارتباط در این مرکز نیاز به بازمهندسی دارد از این رو باید با ایجاد «سی. آر. ام بازاریابی و پشتیبانی» و مرکز «سرویس سنتر» در راستای پاسخگویی موثر و پویا به مشتریان به منظور افزایش رضایت عمومی و جذب مشتریان طلایی اقدام کرد.
مختاریان ادامه داد:مرکز ارتباط مردمی، خط مقدم بانک ملی ایران است و بدون تقویت آن نمیتوان رضایت مشتریان را کسب کرد.
مهدی علی آقایی رئیس اداره کل توسعه سیستمها نیز امروز به همراه معاونان و کارشناسان پاسخگوی سوالات مشتریان بودند.
گفتنی است مرکز ارتباط مردمی بانک با هدف هر چه مفیدتر شدن ارتباط مشتریان و بانک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر، امکان گفت و گوی مستقیم مدیران و مشتریان را فراهم کرده است.
علاوه بر این، کارشناسان این مرکز همه روزه از ساعت ۸ تا ۲۱ پاسخگوی مشکلات مشتریان در رابطه با خدمات ارائه شده از سوی بانک هستند. در این باره مشتریان میتوانند با شماره ۶۴۱۴۰-۰۲۱، تماس حاصل کنند.
برچسب ها :بانک ملی ایران
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰