سفر استانی مدیران ارشد بانک ایران زمین به هرمزگان

مدیران ارشد بانک ایران زمین در سفر به استان هرمزگان، با همکاران شاغل در استان دیدار کردند.
کد خبر : 31652
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 21:18
سفر استانی مدیران ارشد بانک ایران زمین به هرمزگان
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی؛ در سفر استانی عضو هیأت سرپرستی، مدیر امور شعب و مدیر امور اموال تملیکی بانک ایران زمین به استان هرمزگان، محمود حسن شاهی به عنوان مدیر شعب استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد و خسرو جمشیدی به عنوان معاون مالی و اداری منطقه معرفی شدند.

عبداللهی در دیدار با همکاران استان ضمن توضیحاتی در خصوص شرایط حال حاضر بانک، گفت: ما در حال حاضر شاهد رشد و تعالی بانک ایران زمین هستیم و آینده‌ای روشن در انتظار بانک است.

وی خاطر نشان کرد: همه باید در قبال سازمان خود تعصب داشته باشند و هیچ کس نباید در مقابل تخریب‌های ناجوانمردانه و یا انتشار اطلاعات نادرست و غیرواقعی، بی تفاوت باشد. بلکه باید علاوه بر تولید و انتشار محتوای صحیح، نسبت به اطلاعات غلط منتشر شده نیز واکنش نشان دهد.

عبداللهی با تاکید بر اهمیت جذب منابع، به تشریح خدمات کارمزدی همچون گشایش اعتبار اسنادی و صدور ضمانت نامه‌ها پرداخت و افزود: با توجه به موقعیت استراتژیک استان هرمزگان، انتظار مدیران در این بخش بیش از سایر مناطق است.

وی نیروی انسانی توانمند را مهمترین دارایی بانک دانست و بیان کرد: ساختار، برنامه و نیروی انسانی به عنوان سه رکن اصلی سازمان و پیشران مهم برای رشد و توسعه مطرح هستند و در این بین مهمترین رکن نیروی انسانی است که دو رکن دیگر نیز توسط همین سرمایه‌های بانک ساماندهی می‌شوند.

عبداللهی با تاکید بر انجام کارتیمی و افزایش همدلی بین کارکنان گفت: کلیه همکاران همچون اعضای یک خانواده هستند و می‌بایست جهت نیل به اهداف عالی بانک دست در دست یکدیگر داده و تمام پتانسیل خود را بکار گیرند.

وی همچنین با تشریح بانکداری دیجیتال به عنوان یکی از نقاط قوت بانک ایران زمین بیان کرد: ما به عنوان یک سازمان پیشرو در ارائه خدمات بانکداری دیجیتال، باید نیاز‌های جامعه را شناسایی کرده و برای آن‌ها برنامه ریزی کنیم.

در ادامه جلسه علیزاده ضمن تاکید مجدد بر جلوگیری از اتلاف منابع و اهمیت موضوع جذب منابع گفت: برای دستیابی به فرمول‌ها و روش‌های کارآمد، مدیران ستادی باید پیوسته با همکاران شعب که فرماندهان گردان‌های بانک و نقطه تماس بانک با مشتری به شمار می‌روند، در تماس باشند.

برای بهبود روند مشتری مداری، ابتدا باید جایگاه خود را مورد واکاوی قرار داده و سپس هنگامی که نسبت به جایگاه خود آگاهی کامل پیدا کردیم، می‌توانیم روند خدمت‌رسانی را بهبود دهیم.

مدیر امور شعب همچنین از طرح جامع بازاریابی در سال ۱۴۰۳ خبر داد و افزود: هم اکنون این طرح به کلیه مناطق ارسال شده است که هدف اصلی آن علاوه بر جذب منابع و افزایش سهم بازار ایجاد پویایی کارکنان در تمام سطوح و هدفمند کردن بازاریابی است.

در پایان حسن شاهی ضمن قدردانی از حضور مدیران عالی بانک در استان هرمزگان گفت: در راستای سخنان ارزشمند مدیران، تیم مدیریتی این منطقه جهت تحقق کلیه اهداف سازمان برنامه جامع عملیاتی ۱۴۰۳ را در کلیه زمینه‌ها طراحی و به کلیه کارکنان منطقه ابلاغ کرده است.

مدیر منطقه با اشاره به بازاریابی‌های اخیر شعب بیان کرد: منطقه فارس، هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در ماه‌های اخیر تغییراتی را در روند بازاریابی خود ایجاد کرده است که نتیجه آن بکارگیری کلیه پرسنل شعب، افزایش روحیه و پویایی و همدلی همکاران است.

وی نیروی انسانی منطقه را افرادی قدرتمند و توانا دانست و خاطر نشان کرد: با وجود چنین همکارانی رشد و تعالی بانک امری قطعی است.

مدیران عالی بانک در این سفر از شعب بندرعباس، قشم و مهمانسرا‌های استان بازدید کردند و ضمن شناسایی اموال مازاد بانک، تعیین تکلیف آن را مدیر امور اموال تملیکی واگذار کردند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.