روابط عمومی هوشمند و داده محور قلب تپنده سازمان است
به گزارش وقت خبر، استاد انگیزه، تعامل، هوشیاری، ایده پردازی و تعهد سازمانی را از ویژگیهای اصلی فعالان در حوزه روابط عمومی بیان کرد و گفت: گستره فعالیت در این حوزه بسیار وسیع و پایان ناپذیر است و تنها افراد متخصص، خلاق و با انگیزه میتوانند با ارائه ایدههای نو و هوشمندانه در این حوزه موفق و پیروز میدان شوند.
مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین شفاف سازی و آگاهی بخشی از فعالیت سازمان، معرفی دقیق محصولات، تولید محتوا با رویکردی هدفمند در جهت رشد و تعالی سازمان و افزایش رضایت کاربران و مشتریان را از اولویتهای اصلی یک روابط عمومی خلاق و پیشرو خواند و افزود: امروز با گسترش رقابت میان برندهای مختلف در بازار، نیاز و ضرورت جامعه به روابط عمومی بیش از پیش احساس میشود و این موضوع مستلزم ترسیم نقشه راه و استراتژی دقیق از سوی روابط عمومی است تا بتواند سازمان را به خواستگاه و سرمنزل مقصود رساند.
استاد روابط عمومی هوشمند و داده محور را عامل موثر در ایجاد ارتباط با جامعه هدف بیان کرد و گفت: با ابزارهایی که امروز در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات وجود دارد، روابط عمومی هوشمند و داده محور نقش موثری در معرفی برند سازمانی، شناخت نیاز مشتریان، نحوه ارائه سرویسها و محصولات و در نهایت پیشرفت سازمان خواهد داشت.
سید محمد حسین استاد در پایان خاطر نشان کرد: با تلاش فعالان حوزه ارتباطات و اصحاب رسانه، امروز روابط عمومی جایگاه اصلی خود را در سازمان پیدا کرده است و بی شک با تعلیم نیروهای مستعد، با انگیزه و خلاق، در سالهای آتی شاهد پیشرفت چشمگیری در حوزه ارتباطات و روابط عمومی خواهیم بود.
برچسب ها :بانک ایران زمین
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰