کسب رتبه اول فروش بیمه عمر توسط بیمه پاسارگاد

بیمه پاسارگاد در اردیبهشت ماه سال جاری رتبه اول فروش بیمه عمر را در بین شرکت‌های رقیب به خود اختصاص داد.
کد خبر : 32273
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 خرداد 1403 - 13:21
کسب رتبه اول فروش بیمه عمر توسط بیمه پاسارگاد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، شرکت بیمه پاسارگاد همواره جزو ۵ شرکت فعال در صنعت بیمه بوده و یک روند ثابت صعودی را هر ساله طی می‌کند.

بیمه پاسارگاد در کلیه رشته‌های بیمه‌ای از جمله عمر، درمان، حوادث، آتش سوزی، اتومبیل، باربری، مهندسی، مسئولیت و… فعالیت می‌کند، اما مهمترین محصول این شرکت بیمه عمر و تأمین آتیه می‌باشد که همواره بیشترین سهم را در سبد فروش محصولات بیمه پاسارگاد داشته است.

یکی از راهکار‌های رسیدن به درآمد عالی و پایدار در کسب‌وکار بیمه، فروش بیمه‌های عمر است و هرگاه که یک شرکت بیمه‌ای یک بیمه عمر بفروش برساند به شرط وصول حق بیمه آن در سال‌های آتی برای خود یک درآمد ثابت پنج‌ساله ایجاد کرده است. این موضوع معمولاً در فروش سایر بیمه‌ها دارای ثبات نیست. به عنوان مثال امکان دارد شما امروز یک بیمه مسئولیت بفروش برسانید. ولیکن در سال‌های آتی این بیمه توسط رقبا جذب گردد و به‌نوعی بیمه تمدید نگردد. پس یک شرکت بیمه‌ای نمی‌تواند روی یک درآمد پنج‌ساله از محل بیمه‌های دیگر حساب ویژه‌ای باز کنید و این امتیاز تنها مختص فروش بیمه‌های عمر است.

فروش بیش از ۹۸۶ میلیاردی بیمه عمر در دو ماه ابتدایی امسال

براساس گزارش منتشر شده از صورت وضعیت حق بیمه‌های صادره در تارنمای کدال مشاهده می‌کنیم حق بیمه‌های صادره بیمه پاسارگاد در بخش بیمه عمر پس انداز طی دوماه ابتدایی امسال به بیش از ۹۸۶ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با شرکت‌های رقیب بیمه پاسارگاد با اختلاف معناداری در رتبه اول حق بیمه صادره  بیمه عمرقرار گرفته است.

رشد ۲۲ درصدی حق بیمه عمر پس انداز در سال جدید

بیمه پاسارگاد با سرمایه ثبت شده ۷۵ هزار میلیاردی در طی دوماه ابتدایی سال گذشته حدودا ۸۱۰ میلیارد تومان حق بیمه در بخش بیمه عمر صادر کرده بود که امسال با رشد ۲۲ درصدی به بیش از ۹۸۶ میلیارد تومان رسید.

علاوه بر موارد فوق حق بیمه‌های صادره جمعی بیمه پاسارگاد نیز در طی این دوماه به بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان رسیده که در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل رشد ۳۴ درصدی دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.