افزایش درآمد‌ها و حق بیمه‌ی صادره بیمه پاسارگاد در سال گذشته

حق بیمه‌های صادره بیمه پاسارگاد در سال گذشته از مرز ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان گذشت.
کد خبر : 32301
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 14:09
افزایش درآمد‌ها و حق بیمه‌ی صادره بیمه پاسارگاد در سال گذشته
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، شرکت بیمه پاسارگاد بر اساس مجوز دریافتی از بیمه مرکزی ج. ا. ایران در کلیه رشته‌های بیمه‌ای از جمله عمر، درمان، حوادث، آتش سوزی، اتومبیل (ثالث و بدنه)، باربری، مهندسی، مسئولیت و ریسک‌های متنوع و با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین کارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور از طریق مدیریت مناطق، شعب، نمایندگان حقیقی و حقوقی و نمایندگان فروش بیمه‌های عمر و تأمین آتیه فعالیت مینماید که مهمترین محصول آن بیمه عمر و تأمین آتیه می‌باشد که در پایان سال ۱۴۰۲ حدودا ۵۰ درصد کل تولید شرکت را تشکیل داده است.

ضمنا بیمه پاسارگاد علاوه بر عرضه خدمات به صورت مستقیم در رشته‌های یاد شده، با کسب مجوز از بیمه مرکزی ج. ا. ایران در زمینه قبول بیمه اتکایی از سایرشرکت‌های بیمه داخلی فعالیت مینماید.

براساس گزارش فعالیت ماهانه که بیمه پاسارگاد از عملکرد خود در سال گذشته منتشر کرده است مشاهده می‌کنیم حق بیمه‌های صادره و قبول اتکایی این شرکت در سال گذشته به بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسیده و در مقابل خسارت پرداختی این شرکت در طی این دوره حدودا ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌باشد.

همچنین حق بیمه‌های صادره بیمه پاسارگاد در اولین ماه  از سال جدید از مرز ۱ هزار میلیارد تومان عبور کرده که نسبت به فروردین ماه سال قبل افزایش ۸ درصدی را شاهد بوده است.

رشد ۴۴ درصدی حق بیمه‌های صادره بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۲

میزان حق بیمه صادره بیمه پاسارگاد در سال ۱۴۰۱ به مقدار حدودا ۱۰ هزار میلیارد تومان بود که در سال گذشته با افزایش ۴۴ درصدی به بیش از ۱۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید.

حق بیمه صادره بیمه ثالث اجباری در بیمه پاسارگاد

براساس گزارش فعالیت ماهانه بیمه پاسارگاد این شرکت در سال گذشته بیشترین حق بیمه صادره را در بخش شخص ثالث اجباری با بیش از ۲ هزار میلیارد تومان دارد و بیمه درمان با حدودا ۱ هزار ۷۰۰ میلیارد تومان در رتبه بعدی قرار گرفته است.

در مقابل بیشترین خسارت پرداختی این شرکت نیز دوباره به شخص ثالث اجباری با حدودا ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تعلق دارد و بیمه درمان با ۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در رتبه دوم خسارت پرداختی‌ها حضور دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.