درآمد‌های پتروشیمی جم از مرز ۵ هزار میلیارد تومان گذشت

پتروشیمی جم در اردیبهشت ماه امسال به درآمد بیش از ۵ هزار میلیارد تومان دست یافت.
کد خبر : 32324
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 خرداد 1403 - 11:53
درآمد‌های پتروشیمی جم از مرز ۵ هزار میلیارد تومان گذشت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، فروش شرکت پتروشیمی جم در مقایسه با اردیبهشت ماه سال گذشته با افزایش ۱۴ درصدی به بیش از ۵ هزار میلیارد تومان رسیده است علاوه براین، این شرکت با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۸۰۰ میلیاردتومانی در اردیبهشت ماه و فرودین ماه امسال به فروش حدودا ۱۱ هزار میلیارد تومان دست پیدا کرده است.

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی جم در دومین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.

افزایش ۱۴ درصدی جمع فروش جم

براساس تازه‌ترین گزارش منتشر شده از وضعیت فروش ماهانه پتروشیمی جم مشاهده می‌کنیم که این شرکت در اردیبهشت ماه سال گذشته تقریبا ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده بود که امسال با رشد ۱۴ درصدی به درآمد بیش از ۵ هزار میلیارد تومان در طی یک ماه رسیده است.

رشد ۱۵ درصدی فروش داخلی در طی یک ماه

این بنگاه اقتصادی که با نماد جم در بازار سرمایه شناخته می‌شود در طی یک ماه به فروش داخلی حدودا ۴ هزار میلیارد تومان رسیده که نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۱۵ درصد رشد کرده و همچنین صادرات پتروشیمی جم در اردیبهشت ماه امسال به بیش از ۱ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان رسیده است.

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی جم از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به اتیلن با ۱ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان می‌باشد. پس از اتیلن پرفروش‌ترین محصول این شرکت در طی این مدت مربوط به پلی اتیلن سنگین با ۷۶۲ میلیارد تومان می‌باشد. همچنین شرکت پتروشیمی جم در طی مدت زمان مورد اشاره از فروش بنزین پیرولیز، بوتادین، بوتن ۱، سایر، پروپیلن، اتیلن، نفت کوره نیز هم کسب درآمد کرد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.